noniin, no minähän olen vain utelias ja kyselin että montako seksikumppania miehellä on ollut ennen mua ja hän ei suostu vastaamaan kysymykseen, sanoo vain ettei se minulle kuulu. no ehkä ei mutta en kyllä ymmärrä miksi se on suuri salaisuuskaan. Olen kyllä miehelle joskus suoraan sanonu että mua ahdistais olla ihmisen kanssa joka on sekstannu useamman kanssa kuin jaksaa laskea
Mutta jotenkin tuli tosta sitten sellanen fiilis että onkohan asia just noin kun ei voi kertoa kun tietää että mua sitten ahdistaa JOS niitä on sitten niin monta ollut..
Noh kummiskin, meinaan vaan että asia ei olis mitenkään suuri asia jos olis vaan vastannu (oli se vastaus sitte mikä tahansa), mutta nyt kun se ei kerro niin arvatkaa mietinkö ja ahdistunko mä :ashamed: Kun meillä yleensäkin on kaikesta pystytty puhumaan (ja mun mielestä pitäiskin pystyä oli aihe mikä vaan), niin kumma kun ei sitten tuosta :/
Noh kummiskin, meinaan vaan että asia ei olis mitenkään suuri asia jos olis vaan vastannu (oli se vastaus sitte mikä tahansa), mutta nyt kun se ei kerro niin arvatkaa mietinkö ja ahdistunko mä :ashamed: Kun meillä yleensäkin on kaikesta pystytty puhumaan (ja mun mielestä pitäiskin pystyä oli aihe mikä vaan), niin kumma kun ei sitten tuosta :/