Öh, mikä siinä on miehelle niin vaikeaa kertoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
noniin, no minähän olen vain utelias ja kyselin että montako seksikumppania miehellä on ollut ennen mua ja hän ei suostu vastaamaan kysymykseen, sanoo vain ettei se minulle kuulu. no ehkä ei mutta en kyllä ymmärrä miksi se on suuri salaisuuskaan. Olen kyllä miehelle joskus suoraan sanonu että mua ahdistais olla ihmisen kanssa joka on sekstannu useamman kanssa kuin jaksaa laskea :whistle: Mutta jotenkin tuli tosta sitten sellanen fiilis että onkohan asia just noin kun ei voi kertoa kun tietää että mua sitten ahdistaa JOS niitä on sitten niin monta ollut..

Noh kummiskin, meinaan vaan että asia ei olis mitenkään suuri asia jos olis vaan vastannu (oli se vastaus sitte mikä tahansa), mutta nyt kun se ei kerro niin arvatkaa mietinkö ja ahdistunko mä :ashamed: Kun meillä yleensäkin on kaikesta pystytty puhumaan (ja mun mielestä pitäiskin pystyä oli aihe mikä vaan), niin kumma kun ei sitten tuosta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Jospa sinä olitkin hänen ensimmäisensä eikä kehtaa tunnustaa olleensa "neitsyt"? :whistle:

No ainakin on puhunut yhdestä exästä jonka kanssa seurusteli ainakin puol vuotta, että enkai sentään ihan eka ollu.. Mutta aina se vaikeaksi menee kun joskus olen kysellyt jotain entisistä, en oikeastaan tiedä niistä yhtään mitään, kuinka monta exää, kauan seurustellu ennen mua jne. Siks tuo häiritteekin miksei vois kertoa menneisyydestään, mitä salattavaa siinä oikeen on :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Jospa sinä olitkin hänen ensimmäisensä eikä kehtaa tunnustaa olleensa "neitsyt"? :whistle:

No ainakin on puhunut yhdestä exästä jonka kanssa seurusteli ainakin puol vuotta, että enkai sentään ihan eka ollu.. Mutta aina se vaikeaksi menee kun joskus olen kysellyt jotain entisistä, en oikeastaan tiedä niistä yhtään mitään, kuinka monta exää, kauan seurustellu ennen mua jne. Siks tuo häiritteekin miksei vois kertoa menneisyydestään, mitä salattavaa siinä oikeen on :kieh:

menneet on menneitä...jos sen ajattelis vaikka niin.

tai niin me ainakin ajatellaan. en mä halua tietää monta mun miehellä on ollut ja mä taas en aio kertoa koska itsellä on ollut niin monta ettei varpaat ja sormet riitä. Musta se mitä on nyt on tärkeää ja se mitä on ollut ennen mua...noh enhän mä voi olettaa että mun miehen ois pitänyt neitsyenä mua odottaa, se tuntuu vaan hullulta.

samaa mieltä kuin edellisetkin, ei nämä vanhat asiat kuulu kummpanille. EN minäkään tiedä montako kumppania on miehelläni ollut. Ne pisimmät tai isoimmat jutut vaan, kun on jossain yhteydessä tullut puheeksi, mutta miten paljon lyhyitä suhteita tai irtonumeroita, ei kuulu mulle. Eikä miehelle kuulu mun suhteet ja irtonumerot.

Meillä on semmonen noin-arvio kerrottu kaveriporukalla kun pelattiin. Eli molemmat joutu ympäri pyöreesti sanomaan. Onneks tiedettiin molemmat olleemme viriileitä jo ennen meidän rakkautta :laugh:

Mut en mä kyllä ois ikinä halunnu tai menny erikseen sitä ukoltani kysymään. Ei menneitä kannata muistella ja miettiä!

Minulle taas mies on sanonut ettei halua tietää minun mies jutuista mitään. Eikä niistä ole kysellytkään. Minä tiedän, että olen miehelleni toinen ja tiedän hänen aikaisemman suhteensa kiemurat. Mutta ehkä mieheni ei ole siksi halunnut mitään tietää minun suhteista kun sen kuitenkin tietää, että minulla on ollut MOOOOOONTA enemmän kuin hänellä. Mutta toisaalta menneet on menneitä ja turha niitä toisaalta on kaivella. Ymmärrän kyllä jos tuollainen käytös häiritsee, mutta se on loppupelissä miehesi asia jos ei halua kertoa niin ei ole oikein pakottaakkaan.

Tämä on sellainen asia jossa useimmille tieto lisää uskaa.

Mä tiedän kyllä mieheni saldon ja se mun, mutta en ikipäivänä olis halunnut niihin hoitoihin törmätä (seurustelukumppanit taas olen tavannut mielelläni vaikkei se helppoa oo sekään ollu).

No kummiski tuli nyt asiaa mieheltä kysyttyä ja tuollanen vastaus :snotty: Ehkä mun niin vaikea sitten ymmärtää sitä ettei toinen halua kertoa, koska ite olen sen verran avoin ihminen että toki olisin voinu kertoa niinkuin olen kaikessa muussakin asiassa tehnyt. Ja toisaalta olis kiva tietää miehestä oikeasti jotain ihan sen ittensä kertomana enkä kuulla niitä muilta niinkuin tässä hiljattain kävi. Olis jotenkin kiva että MINÄ tiedän saman mitä ehkä sen kaverit jne :ashamed: typerää, tiedän..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
no mun mielestä ne asiat ei kuulu puolisolle, ne on olleita ja menneitä

Eikö puolisolle kuulu kertoa kaikki? Tai meillä ainakin kerrotaan. En mä halua salaisuuksia meidän välille.

No mä olen vähän samoilla linjoilla tässä. Jotenkin alkaa sitten miettiä että mitähän muuta se salaa, kun ei tuotakaan voinut kertoa :whistle: :ashamed:

No mä kyllä ymmärrän sun "ahistuksen", mulla olis samat fiilikset. Totta se on et menneet on menneitä, mutta jos kysytään ni silloin mielestäni olis hyvä vastata. Kyllä tollanen jää vaivaamaan jos vaietaan...

Tavallaan ymmärrän sua... Me puhuttiin miehen kanssa joku kuukausi sitten asiasta ja molemmat kerto, asia ei sen enempää häiritse, kun ei kuitenkaan oltu silloin yhdessä.. oishan se jotenkin kumma jos on kamalasti asioita salattavana menneisyydessä... se oli silloin eikä siinä sen kummempaa. Kai monella on ollut elämää ennen nykyistä..?!?

Eikö puolisolle kuulu kertoa kaikki? Tai meillä ainakin kerrotaan. En mä halua salaisuuksia meidän välille.

Mä en kyllä ymmärrä mitä se ketään lämmittää tietää montako seksikumppania toisella on ollut?
Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta, enkä sen puoleen näe mitään syytä kertoa asiaa miehelle. Eikä se kuitenkaan ole mikään epäluottamuksen osoitus, mielestäni pikemminkin hienotunteisuutta toista kohtaan: kunnioitetaan sitä, että toisella on ollut menneisyys, johon itse ei ole kuulunut.

Se on tietysti ikävää, jos törmää asioihin niin, että joku miehen kaveri tulee kertomaan asioita, joista en ole tiennyt. Toivon kuitenkin, että mieheni on sen verran fiksu ettei puhu asioista sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osaa pitää päätään kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

Mä en kyllä ymmärrä mitä se ketään lämmittää tietää montako seksikumppania toisella on ollut?
Mua itseäni ei ainakaan kiinnosta, enkä sen puoleen näe mitään syytä kertoa asiaa miehelle. Eikä se kuitenkaan ole mikään epäluottamuksen osoitus, mielestäni pikemminkin hienotunteisuutta toista kohtaan: kunnioitetaan sitä, että toisella on ollut menneisyys, johon itse ei ole kuulunut.

Se on tietysti ikävää, jos törmää asioihin niin, että joku miehen kaveri tulee kertomaan asioita, joista en ole tiennyt. Toivon kuitenkin, että mieheni on sen verran fiksu ettei puhu asioista sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osaa pitää päätään kiinni.

Sulle se ei ole tärkeää, mutta jollekkin muulle se saattaa olla tosi tärkeää ja avoimuuden osoitus.

No mutta onko miehes kysynyt asiaa? tai jos kysyis niin vastaisitko vai jättäisitkö kertomatta ja perustelisit sitä sillä ettei se kuulu miehellesi. Mä luulen että aika monta ihmistä häiritsisi tuo että jättää kertomatta kun toinen kysyy ;) Mutta en mä nyt asiaa ala tietenkään mieheltä tivaamaan tai pakota kertomaan, kunhan ite mietiskelen tässä että mikä se syy on miksei vois kertoa. Eikai tämä ole sellanen asia joka automaattisesti kerrotaankaan aina, mutta kyl pitäis kertoa ku kysytään.

[quote="PahaSilmäSulle se ei ole tärkeää, mutta jollekkin muulle se saattaa olla tosi tärkeää ja avoimuuden osoitus.

niin no eiks tässä mielipidettä kysyttykin :whistle: =) [/quote]

Juujuu. Ihan mielipiteenä vaan, ettei kukaan luule, että on yksi tapa, miten pitäs ajatella. =)

Yhteistyössä