Oen syönyt raskaana muovissa kuumennettua mikroruokaa..Pitäisikö olla huolissaan..??

• Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Nyt on varmaan aivovaurio lapsella sekä sinulla! hakeudu tutkimuksiin välittömästi. toki voi olla, että sosiaali vie lapsesi mennessään, koska lukeudut vastuuttomin äiteihin.

Jep, hysteria kannattaa aina.

"mmm"
[QUOTE="vieras";23419825]No te jotka tiedätte asiasta, niin annanko vauvalle sitten lämmittämätöntä maitoa tästä eteenpäin.. vielä tyttö kyseessä..[/QUOTE]

On niitä muovipulloja olemassa, jotka eivät sisällä bisfenoli-A:ta. Mä lämmittäisin maidon lasipullossa vesihauteessa, koska mikro tappaa joka tapauksessa kaikki ravintoaineet.

"hmmm"
[QUOTE="vieras";23419825]No te jotka tiedätte asiasta, niin annanko vauvalle sitten lämmittämätöntä maitoa tästä eteenpäin.. vielä tyttö kyseessä..[/QUOTE]

Itse käytän lasipulloja, jotka lämmitän vesihauteessa.

todellakin, on
[QUOTE="aloittaja";23419769]Mutta tuleeko asiaa muoveista tässä samassa dokkarissa?[/QUOTE]

Joo tulee. varsinkin tämä nainen kertoo asiasta siellä ohjelman loppuneljänneksellä:
...ttp://www.nature.com/naturejobs/2009/090122/full/nj7228-502a.html

neljän äiti
No heh. Älkääs nyt vauhkotko taas. Sitä ainetta irtoaa vasta 80 asteessa, ja kukaan tuskin niin kuumaa maitoa juottaa vauvalle Ongelma on siine jos niitä pulloja keitellään jatkuvasti. Sitä paitsi uusissa pulloissa sitä ei enää ole. Ne uudet pullothan on sellasta vähän sameampaa ja ei niin kovaa muovia kuin vielä vuosi pari sitten.

Yhteistyössä