odotusvaatteita

Mistä kannattaa ostaa odotusvaatteita ??? Haluaisin ostaa muutaman ihan uuden paidan ja housuja. H & M merkistä minulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Onko Espritin vaatteista kokemusta ??
 
Vois kuvitella, että ainakin laadultaan ovat samanlaisia kuin muutenkin? Esimerkiksi Espritin pitäisi ainakin olla kestävämpää tavaraa.

H&Mhän on merkkinä vähän sellainen "muotitietoisten" siinä mielessä, ettei niitä ole tarkotuskaan käyttää kovin montaa viikkoa..minkä kyllä huomaa sitten laadusta ja ihan hinnastaki tietysti.
 
Mulla on ainakin hyviä kokemuksia h&m mama-vaatteista. Itse ostin sieltä muistaakseni verkkarit, topin, normin pitkähihaisen paidan ja imetysliivit, joissa kannattaa muistaa ettei halvalla saa hyvää ;) Mutta kyllä nekin meni. Siellähän on edullisia vaatteita ainakin ja nyt taitaa olla alennuksessakin jotain. Laita googleen hakusanaksi odotusajan vaatteet niin eiköhän ala löytyä.
 
Espritin mammavaatteista on miulla kokemusta sekä esikoista odottaessa että nyt. Ovat hinta-laatu-suhteeltaan hyviä ja netin kautta helppoja tilata (ilmaiset toimituskulut, kun tilauksen arvo on yli 24?) ;) Miä siis liputan näiden puolesta. Lisäksi oon tykännyt Mamaliciouksen vaatteista, mutta niitä olen ostanut vain alesta, ja käyttökokemusten perusteella todennut, ettei niistä täyttä hintaa kannata maksaakaan.. H&M:n mammavaatemallistosta oon hankkinut vain parit housut ja perus hihattomia, ja ovat olleet ihan hyviä.
 

Yhteistyössä