Odotusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilpantiltta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilpantiltta

Vieras
Vinkkejä, mistä edullisia odotusvaatteita (paitaa ja housuja), mieluiten postimyyntiä tai nettikauppaa? H&M kuvastossa oli jotakin, mutta löytyykö muita? Entä onko kenelläkään kokemusta näistä: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1131

Tulipa nyt kysymyksiä kerrakseen, kiitos jos viitsitte vastailla : )

Paitoja saat ihan normikaupoista (tunikamalli). Ei kannata sijoittaa niihin liikoja äitiysvaatekaupoissa. Itse olen jo vk 33 mutten ole tarvinnus mm. isompia rintsikoita. Housut on ainoat, mitä ehdottomasti tarvii mammamallia, tuota beltiä en kokeillut, koska usein vähän tulee kiloja muutenkin, niin tavalliset housut ei niin hyvät.

Noissa tunikamallisissa paidoissa (normaalimitotuksella) ainakin itseä häiritsee suunnattomasti se, että kun niihin ei ole suunniteltu tilaa vatsalle, niin helma takaa roikkuu takapuolen yli ja edestä on huomattavasti ylempänä, hädin tuskin peittää vatsaa.. Alkuraskaudesta menee kyllä mutta loppua kohti ei enää..

MInä taas jouduin jo ensimmäisen kolmanneksen jälkeen ostamaan isompia rintaliivejä ja taas alkavat olla aivan liian pieniä. Outoa kun nykyisin kaikki liivit on topattuja ja näille d- kupin rinnoille ei paljon toppauksia enää tarvisi.

Housuja olen katsellut, mutta nyt puolessa välissä ollessani kaikki varsinaiset äitiyshousut ovat liian suuri ja minua häiritsee ne valtavan korkeat resorit, puolet lyhyemmätkin riittäisi. Tuota kysymääsi housujenjatkopalaviritelmää katselin aiemminkin, mutta minusta näyttää aika kamalalta. Aivan kuin housut olisi unohtuneet auki ja alta pilkistävät rumat mummoalkkarit. Ainakin minun on edes äitiysvaatteista ollut vaikeaa löytää paitoja jotka ovat niin pitkiä että peittävät housujen yläosan kokonaan saati sitten että pysyisivät alhaalla. Päädyin ostamaan kokoa isommat farkut joihin ompelin palat resoria sivuille vyotärökaitaleen. Näillä pärjää vähän aikaa ainakin.

Perusäitiysvaatteita olen ostanut aika paljon Lindexiltä ja Kappahlista, ja toki h&m:ltäkin niitä löytyy. Postimyynneistä en oikein tiedä. Bellybeltiä käytin vähän aikaa, mutta se tosiaan vaatii aika pitkiä paitoja tai muita virityksiä, jotta se ei näy.

Missymom tuli mieleen. Siellä on hyvän näköisiä vaatteita. ite en ole kyllä raskinut ostaa kun H&M:ltä. Ne on ihan ok ja kivat valikoimatkin.

Mä en ole taasen housuja juuri mammamallia tarvinnut, resorivyötäröisillä mennään vieläkin ja rv 40 menossa... Hameita on jokunen ja paidat on ehdottomia, että ovat juuri mammamallia mun mielestä!

Rintsikoita en oo ostanut, koska mulla ei kuppikoko ole kasvanut kummallakaan kertaa, kun yhden koon, eli 75C:stä 75D:hen ja noita D-kokoisia mulla on ollut ennestäänkin niiltä ajoilta, kun olin pikkusen pyöreempi...

Yhteistyössä