odotusaikana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Utelias

Jäsen
23.07.2004
399
0
16
Haluaisin vain kysyä miten teidän erityislasten odotusaika meni?"oirehtiko"erityislapsi?Poltitteko tupakkaa raskauden aikana?Joitteko alussa?En halua loukata tai suututtaa ketään erityislapsen äitiä,olen vain tosi pelokas esikoisen odottaja..pelkään että lapsellani olisi jotain..Tämä on ihan kamalaa..Pelkään ettei omat voimat jaksaisi jos lapsella olisi jotain..Kamala olo kokoajan..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 00:20 Utelias kirjoitti:
Haluaisin vain kysyä miten teidän erityislasten odotusaika meni?"oirehtiko"erityislapsi?Poltitteko tupakkaa raskauden aikana?Joitteko alussa?En halua loukata tai suututtaa ketään erityislapsen äitiä,olen vain tosi pelokas esikoisen odottaja..pelkään että lapsellani olisi jotain..Tämä on ihan kamalaa..Pelkään ettei omat voimat jaksaisi jos lapsella olisi jotain..Kamala olo kokoajan..

käyppä uä:ssä tarkistamassa asiat niin helpottaa ja pyydä vaikka vielä lapsivesipunktio tosin sen joudut varmaaankin teetäättään yksityisellä sektorilla.......

Hei!
Tämä kysymys loukkaa, kysyi sitä mten vaan.
Mutta tässä vastauksia, raskaus aika meni hyvin, en polta ollenkaan, enkä juonut raskauksien aikana. Raskaus oli aivan normaali molemmilla kerroilla.
Minulle on syntynyt kaksi täysin tervettä lasta, 10 pistettä molemmat saaneet. Heidän kehityksensä on ollut normaalia(motorinen kehitys jopa etuajassa), kunnes olisi pitänyt oppia puhumaan, vasta sitten huomattu erilaisuus.

Molemmilla lapsilla lapsuusiän autismi, eri asteisia ovat, ulkoisesti normaaleja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 00:20 Utelias kirjoitti:

No ei minua ainakaan kamalasti tämä loukannut.. En polttanut, juonut, tein kaiken oikein tai luulin tekeväni.. Lapsen vammaisuus ei johtunut mistään, se vain sattui meille. Elin muutenkin varovaisemmin kuin ennen ja lasta ajatellen.
Joskus sitä vain miettii että miten voi olla mahdollista että ns. sekakäyttäjät lääkkeitä ja viinaa kenties huumeitakin käyttäjät saavat ns. terveitä lapsia. Maailmassa mikään ei ole oikeudenmukaista.

Haluaisin vain sanoa että vaikka kuinka toivoisit tervettä lasta niin joskus käy vaan niin että lapsi on vammainen tai muuten vakavasti sairas. Näin kävi meille.

juu ja kaikki sairaudet ei näy uä:ssäkään tai jos kehitys viiveitä dysfasiaa ja adhd:tä ei uä:ssä voi todeta ja ne tekee lapsesta myös erityis lapsen ........niitä ei voi todeta tietojeni mukaan edes istukka tai lapsivesinäytteistäkään....

Yhteistyössä