N
Nepu
Vieras
Ihanaa kevättä kaikille 
Olen 22 wee týttönen ja kaipailisin odottavia äitejä ystävikseni kun minulla ei ystäväpiirissä ole yhtään mammoja
Odotan esikoistani syntyväksi 3.11.
Tämä vauva tuli meille täytenä yllätyksenä ja aluksi myös pienenä järkytyksenä, koska olemme surustelleet poikaystävän kanssa vasta 6kk. Mutta nyt olemme jo ajatukseen tottuneet ja odotamme vauvaa inolla ja iloisamme 
Minusta olisi ihanaa löytää joku odottava ystävä jonka kanssa jakaa niin ilot kuin surutkin tässä hämmentävässä ja ihanassa elämänvaiheessa
Asustelen helsingissä ja olisi mukavaa jos sinäkin asuisi jossain lähistöllä, niin voitaisiin tavata ja käydä vaikkapas kupposella kuumaa tai kaupoissa vauvanvaatteita ihastelemassa
Jos kaipailet ystävää niin mailaile minulle osoitteeseen nepuliini@suomi24.fi
Odotan innola meiliäsi
Olen 22 wee týttönen ja kaipailisin odottavia äitejä ystävikseni kun minulla ei ystäväpiirissä ole yhtään mammoja
Odotan esikoistani syntyväksi 3.11.
Minusta olisi ihanaa löytää joku odottava ystävä jonka kanssa jakaa niin ilot kuin surutkin tässä hämmentävässä ja ihanassa elämänvaiheessa
Asustelen helsingissä ja olisi mukavaa jos sinäkin asuisi jossain lähistöllä, niin voitaisiin tavata ja käydä vaikkapas kupposella kuumaa tai kaupoissa vauvanvaatteita ihastelemassa
Jos kaipailet ystävää niin mailaile minulle osoitteeseen nepuliini@suomi24.fi
Odotan innola meiliäsi