Ihan kaikki,mikä vaan voi pelottaa
Luottamus meni henkilökuntaan yhen tosi ilkeän/töykeän kätilön takia,joka teki mulle rakenneultran.Yritän hokea itelleni,että vaikka se 1 oliki ääliö,niin ei ne muut oo,mutta jospa se siitä.Myöskään en luota mieslääkäreihin(ennoo luottanu niin kauan,kuin muistan ja niitä pelkään).Pelkään kipua,piikkejä,sairaalalaitteita ja sairaalaympäristöä.Sitä,että jokin mennee pahasti pieleen,taikka tullee jotakin peruuttamatonta.Pelkään ylipäätään sairaaloita ja kaikkea siihen liittyvvää
Kävin siellä synnytyssalilla juttelemassa ja nyt oli TOSI ihana kätilö...Semmonen nuori nätti tyttönen
Auttoi hieman tähän luottamuspulaan.Sanoi minulle heti,vaikken asiasta ees puhunu,että saan ite päättää,että tehhäänkö pelkosektio ja jos haluan alateitse synnyttää,niin saan päättää ihan ite kaikesta ^^<3 Noh päätöspä oli helppo.Katoin 3 sektio videoo netistä.Ne oli oikein Kivvaa kateltavvaa
Sitte rohkaistuin kahtommaan alatiesynnytysvideon.Edellisen kerran oon kahtonu 9-luokalla ja se oli kuvottavinta ja hirveintä,mitä olin koskaan nähny.Aattelin,että ehkä muistin vaan väärin ja kahtomisen jälkeen/aikana sain kauhen paniikkikohtauksen,joka meni sitte tunnin päästä ohi....Eli suunniteltu sektio minulle!!Joten nyt,kun vähän jo tietää,että mitä tullee todennäköisesti tapahtummaan,niin se on helpottanu paljon!!Silti pelottaa tosi paljon:katetrin laitto,puudutus(entä josse mennee pieleen O___O),leikkauksen pieleen meneminen ja haavan tulehtuminen jne jne...Mutta ei ennää niin paljoa ahista
Onnea kaikille uusille plussanneille!!
Julle89,mulla oli rinnat alussa kippeet(kasvovat tosi paljon) ja olin tosi väsynyt(tuo tosin voi johtua myöskin väsyttävistä lääkkeistä).Muitapa ei ollukkaa...Kuukautiset oli poissa lääkkeitten takia jo muutenkin 4-5kk,joten siitä ei voinu päätellä
En ees tiiä,että miksi tein raskaustestin...tuli vaan semmonen olo^^