Odottavia äitejä Järvenpäästä?

Hei sinä Järvenpäässä asuva äiti, haluaisin tutustua sinuun ja lapsiisi, jotta syksyksi olisi seuraa ulkoilun ja leikkien merkeissä. Minulla on 3.5v poika, ja pikkukakkonen syntyy syyskuussa. Asumme Kyrölässä.
Ilmoitathan itsestäsi. =)
 
Täällä myös 20v nuori, esikoistaan odottava äiti ja rouva Järvenpäästä. :) Kaipaan elämääni uusia ystäviä ja "kohtalotovereita", eli odottajia/äitejä. La vasta syksyllä, joten raskaus vasta alkumetreillä. Kaipaan kahvitteluhetkiä, kävelylenkkejä ym. kivoja hetkiä ystävien kanssa. Olen asunut täällä suht vähän aikaa, enkä ole ehtinyt tutustua uusiin ihmisiin. Viestiä odotellen! :)
 
Heippa. :)
Täällä olisi 25-vuotias odottava rouva vailla Järvenpääläisiä ystäviä. Muutimme tänne aviomieheni kanssa viime kesänä ja olin töissä Vantaalla, joten en tunne montaa ihmistä tästä läheltä. Ottakaa yhteyttä jos ulkoilu/kahvittelu/jutusteluseura kiinnostaa. :)
 
Heippa Nanna!

Pitkästä aikaa tulin täällä käymään! Me ollaan muutettu myös Vantaalta tänne, nyt tosin jo 4 vuotta asuttu.. Missäpäin Järvenpäätä asutte? Milloin teidän vauva syntyy?

Mulla on tällä hetkellä 4.5v poika ja 9kk poika :)
 

Yhteistyössä