M
Miu
Vieras
Hei!
Löytyisiköhän täältä ketään Vihdissä asuvaa odottajaa? Harkitsemme muuttoa Vihtiin kesken raskauden, ja olen yrittänyt etsiä tietoa äitiysneuvolapalveluista ja synnytyssairaaloista, mutta vielä olisi epäselvyyksiä.
Kysyisinkin, mitkä ovat vaihtoehdot synnytyssairaaloista Vihdissä asuville? Lohja taitaa olla ensisijainen, mutta voiko sairaalan silti valita HUS:in alueelta? Onko rajoituksia? Asumme tällä hetkellä pk-seudulla, ja olen jo menossa Kättärille synnyttämään, mutta mietityttää miten muutto ennen lapsen syntymää vaikuttaisi asiaan.
Muutenkin olisi kiva jutella tulevien Vihtiläisäitien kanssa.
Löytyisiköhän täältä ketään Vihdissä asuvaa odottajaa? Harkitsemme muuttoa Vihtiin kesken raskauden, ja olen yrittänyt etsiä tietoa äitiysneuvolapalveluista ja synnytyssairaaloista, mutta vielä olisi epäselvyyksiä.
Kysyisinkin, mitkä ovat vaihtoehdot synnytyssairaaloista Vihdissä asuville? Lohja taitaa olla ensisijainen, mutta voiko sairaalan silti valita HUS:in alueelta? Onko rajoituksia? Asumme tällä hetkellä pk-seudulla, ja olen jo menossa Kättärille synnyttämään, mutta mietityttää miten muutto ennen lapsen syntymää vaikuttaisi asiaan.
Muutenkin olisi kiva jutella tulevien Vihtiläisäitien kanssa.