Odottajia Kuopiosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lintunen-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lintunen-

Jäsen
03.06.2010
44
0
6
Kuopio
Moikka!

Täällä onnellisesti odotellaan esikoista ja olisi mukava löytää juttuseuraa läheltä :) Ikää löytyy 21 vuotta ja rv 26+5 menossa. Itsellä ei paljonkaan Kuopion suunnalta ole tuttuja, vuoden verran täällä vasta asustellut. Uudet tuttavuudet, etenkään odottavat sellaiset, eivät siis olisi millään lailla pahitteeksi :)

Täällä kanssa yksi alkutaipaleella oleva :wave: Rv vasta 9+1, mutta vakaasti olen päättänyt mennä loppuun asti ;)

Itse kanssa muuttanut Kuopioon kaksi vuotta sitten, joten ihan hirmuisen suurta tukiverkkoa ei täällä ole. Olen 24 vuotias ja myöskin esikoista odottelen :)

Joo, tuossa eilen sitä lueskelinkin vähän sieltä täältä, tuntui kuitenkin vaikeelta kesken kaiken hypätä kyytiin... tyydyin siis vaan tarkkailemaan... :ashamed: Ehkäpä sinnekin uskaltaudun kirjoittelemaan pian, vaikka elokuun taitteessa jos uusi pinokin alkaa? Vasta tässä totuttelen tähän palstaelämään :D Mukavaahan se kyllä tosiaan on muiden "samassa tilassa" olevien kanssa jutustella, se on kuitenkin eri asia kuin jutella ihmisen kanssa jolla ei itsellään ole vielä lasta :) Saa vähän vertaistukea ja kokemuksia jaettua, se on tärkeetä =)

Tääl myöskin Kuopiosta esikoista odottava, rv 24+6 ja ikää 27v. Kysiin siis suunnistetaan marraskuun alussa, jos kaikki menee käsikirjoituksen mukaan. :)

En itsekään ole täältä kotoisin alunperin, joten tukiverkot ei ole kovin suuret. Ja kavereillekaan ei oo juurikaan lapsia vielä tullut, joten uudet samassa tilanteessa olevat tuttavuudet ei ole pahitteeksi :)

ritu82: täällähän meitä muitakin =) mulle saa ainakin laittaa yv:tä jos haluaa...äippälomalla ois aikaa vaikka tavatakkin...tosiaan 80km nurmekseen päin kuopiosta meille mutta silti...ja rv 27+5 menossa =)

Yhteistyössä