Odotanko turhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen aikuinen nainen, naimisissa tahollani ja ollut parisuhteessa "toisen" miehen kanssa puolisen vuotta. Myös tämä "toinen" mies on naimisissa tahollaan. Rakastamme toisiamme syvästi, lähinnä viestittelemme päivittäin rakkauttamme todistellen. Olemme tämän puolen vuoden aikana tavanneet kymmenisen kertaa kahvittelun ja pusuttelun merkeissä, seksiä ei mies ole vielä halunnut.

Koska mies rakastaa minua enemmän kuin vaimoaan, ajattelin, että eroaisimme tahoillamme ja menisimme yhteen. Otin asian eilen puheeksi, mutta mies sanoikin, ettei aio erota vaimostaan missään tapauksessa. Olin järkyttynyt. Kaikista puheistaan huolimatta mies ei halua yhteistä tulevaisuutta kanssani.

Olen aivan rikki. En saanut nukuttua viime yönä ja aamulla hain sairaslomaa työterveydestä. Voikohan miehen mieli muuttua, jos suhteemme jatkuu edelleen? Vai kannattaako minun edes odottaa sitä? En halua menettää miestä.

Mies sanoi heti kysyttyäsi asiaa mahdollisesta avioerosta, ettei halua " missään tapauksessa erota vaimostaan " Suoraan sanottu ja rehellisesti vastattu. Joten tuskin tulet saamaan tätä.miestä koskaan ikiomaksi!
Kysy häneltä puolestasi, mitä hän haluaa teidän suhteelta? Kerro miltä sinusta itsestäsi tuntuu. Mutta ensin sinun pitää rauhoittua ettei tule liikaa draamaa??!?!!

Mies sanoi heti kysyttyäsi asiaa mahdollisesta avioerosta, ettei halua " missään tapauksessa erota vaimostaan " Suoraan sanottu ja rehellisesti vastattu. Joten tuskin tulet saamaan tätä.miestä koskaan ikiomaksi!
Kysy häneltä puolestasi, mitä hän haluaa teidän suhteelta? Kerro miltä sinusta itsestäsi tuntuu. Mutta ensin sinun pitää rauhoittua ettei tule liikaa draamaa??!?!!

Tuntuu vaan niin oudolle, että mies rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta, mutta ei halua yhteen kanssani. Kyllä mielestäni sen kanssa haluaa olla ikuisesti yhdessä, jota rakastaakin eniten. Itse olen valmis eroamaan aviomiehestäni tämän toisen miehen takia.

No mitäpä jos sitten eroaisit?
Miehesi saisi myös mahdollisuuden löytää itselleen sellaisen naisen joka rakastaa häntä enemmän kuin jotain toista.

No en tietenkään eroa aviomiehestäni, jos en saa tätä toista miestä. Häntä rakastan toiseksi eniten kuitenkin. Aion kyllä taistella tästä toisesta miehestä, uskon, että loppujen lopuksi hän valitsee minut.

Puhut vain miehistä elämässäsi, et mainitse minkä ikäisiä olette, onko teillä lapsia, yhteistä omaisuutta tai muita esteitä?? Ota rauhallisesti, puhu tämän uuden ihastuksesi kanssa. Väkisin ei ketään voi saada "omakseen ".

Tuntuu vaan niin oudolle, että mies rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta, mutta ei halua yhteen kanssani. Kyllä mielestäni sen kanssa haluaa olla ikuisesti yhdessä, jota rakastaakin eniten. Itse olen valmis eroamaan aviomiehestäni tämän toisen miehen takia.
Sinäkin varmaan rakastit joskus omaa miestäsi eniten, mutta nyt olet valmis pettämään ja rikkomaan avioliiton. Ainut asia mitä ihmettelen on se, että minkä takia sinä elättelet vielä prinsessaunelmia sen sijaan, että suhtautuisit elämään loogisesti kuten tuo miesystäväsi.

No en tietenkään eroa aviomiehestäni, jos en saa tätä toista miestä. Häntä rakastan toiseksi eniten kuitenkin. Aion kyllä taistella tästä toisesta miehestä, uskon, että loppujen lopuksi hän valitsee minut.
Aha...?
Kai sä olet sentään kysynyt siltä sun rakkaudeltasi, että miksi hän ei missään nimessä eroa?`Rakastaa kuitenkin vaimoaan sua enemmän?

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Yksi kerrallaan!

Eri asia tietenkin jos on sovittu että on muitakin.

Viimeeksi tänä aamuna lähetti minulle viestin, jossa toivotti hyvää huomenta ja kirjoitti rakastavansa vain minua. Ei kai silloin rakasta vaimoaan enemmän?
En oikein tiedä edes mitä tähän vastaisi, mutta yritän....eli sä uskot hänen ikuiseen rakkauteen viestin perusteella, vaikka hän on hiljattain sanonut sulle rehellisesti ettei missään tapauksessa aio erota?
Mitä jos nyt kysyisit häneltä edes sitä syytä siihen miksi ei aio erota?

Mies on erittäin hyvin toimeentuleva, samoin vaimonsa. Lapsensa ovat jo aikuisia eivätkä asu kotona eli lasten takia heidän avioliittonsa ei tarvitse jatkua.
Voi olla että omaisuus sitoo. Tuon ikäinen mies kaipaa huomiota, ihailua, läheisyyttä jne ja kun parisuhde on vuosikymmeniä vanha on se ehkä lemmehtynyt ja nyt sinä tarjoat hänelle mitä hän haluaa.
Jos ajattelet järjellä niin sinun pitäisi ensin siivota oma tiskipöytä puhtaaksi, olla hetken omillasi ja vasta sitten sukeltaa uuteen suhteeseen. Miehesi on tällä hetkellä sinulle ns hätävara ja se ei ole reilua.
Satutat itseäsi kaikkein vähiten kun lopetat suhteen koska mies ei aio jättää vaimoaan sinun vuoksesi. Kokemuksesta 10 vuotta toisena naisena on että mitä pikemmin lopetat suhteen sen parempi.

Kyllä naimisissa oleva mies tai nainen voi rakastua tulisesti vaikka työkaveriin esim., mutta se ei tarkoita, että ryhdyttäisiin heti eropapereita kirjoittamaan ja yhteen muuttamaan. Tiedätkö, maailmassa on paljon ns. järkiavioliittoja, jossa ollaan naimisissa, nukutaan eri huoneissa,
rakkaus on jo sammunut mutta jatketaan avioliittoa, koska ei haluta rikkoa kotia ja perhettä.

Kysyin tänään viestillä, miksei halua kanssani yhteistä tulevaisuutta. Vastasi vain, että ei todellakaan aio jättää vaimoaan koskaan. En voi ymmärtää tätä, koska rakastamme toisiamme AIDOSTI. Rakkauden rinnalla järkiavioliitot, omaisuus, lapset jne. ovat täysin mitättömiä asioita. Uskon, että jos saan miehen harrastamaan seksiä kanssani, hänen ajatuksensa saattaa muuttua. Haluaisin muutenkin tapailla häntä useammin ja pidempään kuin sen 15 minuuttia, mutta hänellä on valitettavasti aina työkiireitä. Jotenkin en ehdi tuossa ajassa puhua rakkaudestani tai osoittaa fyysistä läheisyyttä tarpeeksi. Jos hän vaikka suostuisi muutamankin tunnin tapaamiseen, voisin osoittaa todellisen puoleni hänelle.

Kysyin tänään viestillä, miksei halua kanssani yhteistä tulevaisuutta. Vastasi vain, että ei todellakaan aio jättää vaimoaan koskaan. En voi ymmärtää tätä, koska rakastamme toisiamme AIDOSTI. Rakkauden rinnalla järkiavioliitot, omaisuus, lapset jne. ovat täysin mitättömiä asioita. Uskon, että jos saan miehen harrastamaan seksiä kanssani, hänen ajatuksensa saattaa muuttua. Haluaisin muutenkin tapailla häntä useammin ja pidempään kuin sen 15 minuuttia, mutta hänellä on valitettavasti aina työkiireitä. Jotenkin en ehdi tuossa ajassa puhua rakkaudestani tai osoittaa fyysistä läheisyyttä tarpeeksi. Jos hän vaikka suostuisi muutamankin tunnin tapaamiseen, voisin osoittaa todellisen puoleni hänelle.
Tämän täytyy olla provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Sä olet 15 minuutin flirtti miehelle, se pikku kipinä hänen kenties hiukan väljähtyneeseen liittonsa mutta mies saa susta kuitenkin sen tarvitsemansa tunteen, minkä hän jatkojalostanee kotonaan.
Unohda. Jatka omaa elämääsi. Ei tuo tule muuksi muuttumaan. Mieti nyt itsekin. Puoli vuotta vain 15 minuutin ajan. Ja jotkut viestittelyhetket päälle. Ja miehen itsensä napakasti sanotut eit itsesi ehdottamalle yhteiselolle.
Jos jatkat, niin sinä tässä rikki menet. Ei tuo mies vaimonsa kanssa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kysyit että odotatko turhaan niin vastaus on että odotat. Tilanteenne ei tule muuttumaan. Lopeta suhde niin säästyt suuremmilta sydänsuruilta ja nöyryytykseltä.

Sä olet 15 minuutin flirtti miehelle, se pikku kipinä hänen kenties hiukan väljähtyneeseen liittonsa mutta mies saa susta kuitenkin sen tarvitsemansa tunteen, minkä hän jatkojalostanee kotonaan.
Unohda. Jatka omaa elämääsi. Ei tuo tule muuksi muuttumaan. Mieti nyt itsekin. Puoli vuotta vain 15 minuutin ajan. Ja jotkut viestittelyhetket päälle. Ja miehen itsensä napakasti sanotut eit itsesi ehdottamalle yhteiselolle.
Jos jatkat, niin sinä tässä rikki menet. Ei tuo mies vaimonsa kanssa.

"Jotkut viestittelyhetket"? Lähettelemme viestejä kaiket päivät ja yöt. Aamulla toivotamme huomenet, josta viestittely jatkuu koko päivän yöhön ja hyvänyön suukkoihin asti.

"Jotkut viestittelyhetket"? Lähettelemme viestejä kaiket päivät ja yöt. Aamulla toivotamme huomenet, josta viestittely jatkuu koko päivän yöhön ja hyvänyön suukkoihin asti.
Niin.
Samalla tuo mies sanoo hyvät huomenet vaimolleen, juttelee hänen kanssaan pitkin päivää, elää elämäänsä hänen kanssaan. Ja illalla menee samaan sänkyyn hänen kanssaan, sanoo hyvät yöt, suukottelee. Ja ehkä muutakin.
Kuitenkin hän ei vaimostaan eroa, nostatpa ja hehkutatpa noita viestihetkiänne miten tahansa.

• Tykkää
Reactions: Elena777