V
vierailija
Vieras
OAJ:n puheenjohta eroaa kokoomuksesta
"Murto kertoo, että hänellä on ollut kokoomuksen jäsenkirja yli 20 vuotta.
”Se on mahdollistanut parempaa vuoropuhelua ja vaikuttamista ajaa palkansaajien ja edustamieni organisaatioiden etua, sillä ulkokehältä on vaikeampi vaikuttaa. Jo vientimallilain säätämisen aikana pohdin asiaa, ja nyt toimin. Olen luopunut Kokoomuksen jäsenyydestä, sillä olen vahvasti sopimusyhteiskunnan puolustaja. Minkään muun puolueen jäsenkirjaa en aio ottaa.”
www.hs.fi
Miten liitossa oleva duunari voi olla kokoomuslainen, eli sahata omaa oksaansa?
"Murto kertoo, että hänellä on ollut kokoomuksen jäsenkirja yli 20 vuotta.
”Se on mahdollistanut parempaa vuoropuhelua ja vaikuttamista ajaa palkansaajien ja edustamieni organisaatioiden etua, sillä ulkokehältä on vaikeampi vaikuttaa. Jo vientimallilain säätämisen aikana pohdin asiaa, ja nyt toimin. Olen luopunut Kokoomuksen jäsenyydestä, sillä olen vahvasti sopimusyhteiskunnan puolustaja. Minkään muun puolueen jäsenkirjaa en aio ottaa.”
Kokoomus | OAJ:n Katarina Murto eroaa kokoomuksesta mainoskampanjan vuoksi – Kokoomus: ”Epäonnistuimme”
Myös Tekniikan akateemisten toiminnanjohtaja Jari Jokinen kertoo pohtivansa kokoomuksen jäsenyydestä eroamista. Kokoomuksen viestinnän mukaan mainoskampanja epäonnistui.
Miten liitossa oleva duunari voi olla kokoomuslainen, eli sahata omaa oksaansa?