Nyyhkispyyhkis: haluaisin kovasti vauvan, mutta en elämäntilanteeni vuoksi enää koskaan voi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itkupilli"

Vieras
Mieheni ei ole kuvioissa enää kauaa, sitä paitsi meillä entuudestaan kaksi lasta. Minulla niskassa iso asuntolaina, jonka hoidan pian yksin. Vauva aiheuttaisi taloudellisen ja sosiaalisen katastrofin. Ja kenenpä kanssa sitä tekisinkään - useamman kuin yhden miehen kanssa en lapsia halua.

Eli hyödytöntä vikinää tämä on... Mutta NYYH, ei enää koskaan vauva-aikaa! :( Se on melkoinen menetys.

miksi miehesi ei enää ole kuvioissa kauan?

No se vaan "haluaa itsenäisyyttä". Liekö löytänyt toisen, mene ja tiedä.

Ja niille asuntolainasta ihmetteleville: mulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, myydä oma osuuteni miehelleni ja muuttaa pois nykyisestä asunnostamme, tai ottaa miehen osuus itselleni. Lainaa ottaessa ero ei tietenkään ollut tiedossa, ja yhteisillä tuloillamme laina on suorastaan pieni, mutta pelkästään minun tuloilleni suht. suuri.

No se vaan "haluaa itsenäisyyttä". Liekö löytänyt toisen, mene ja tiedä.

Ja niille asuntolainasta ihmetteleville: mulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, myydä oma osuuteni miehelleni ja muuttaa pois nykyisestä asunnostamme, tai ottaa miehen osuus itselleni. Lainaa ottaessa ero ei tietenkään ollut tiedossa, ja yhteisillä tuloillamme laina on suorastaan pieni, mutta pelkästään minun tuloilleni suht. suuri.

Kun minä uskon että voisit vielä saada lapsen! Mulla on kanssa lapsen isä lähtenyt livohkaan, joten toiveita siihen suuntaan ei ole ja olen syytön siihen että näin kävi.
Ja mulla on kans ihan kova toive vauvasta(ja oon saanut tietää että saisin, se on minulle "näytetty").
Nyt on vaan tämä ongelma kun ei ole miestä..
Talouspuolesta en stressaa, lapsilisähän on sitä varten ja silloin kun sain ekan lapseni,
suorastaan rikastuin, niin paljon sitä rahaa yhtäkkiä tuli!!
Eihän vauva tarvii kuin äidinmaitoa aluksi ja monet ihmiset suorastaan tuputtavat vaatteita
ja tarvikkeitaan.

No onhan tuol baareissa roppakaupalla ukkoja, jotka VAATII panna paljaalla!! Siitä vaan valkkaat parhaimman näkösen ja annat mennä. Lapsi papereissa isättömäks, ni ei tartte alkaa toisen ukon kaa vääntää tapaamisista yms!

[QUOTE="emmi";21973351]Kun minä uskon että voisit vielä saada lapsen! Mulla on kanssa lapsen isä lähtenyt livohkaan, joten toiveita siihen suuntaan ei ole ja olen syytön siihen että näin kävi.
Ja mulla on kans ihan kova toive vauvasta(ja oon saanut tietää että saisin, se on minulle "näytetty").
Nyt on vaan tämä ongelma kun ei ole miestä..
Talouspuolesta en stressaa, lapsilisähän on sitä varten ja silloin kun sain ekan lapseni,
suorastaan rikastuin, niin paljon sitä rahaa yhtäkkiä tuli!!
Eihän vauva tarvii kuin äidinmaitoa aluksi ja monet ihmiset suorastaan tuputtavat vaatteita
ja tarvikkeitaan.[/QUOTE]

Juu, Emmi, se on totta ettei VAUVA hirveästi tarvitse :)
vaan mitäs luulet, joutuuko meillä penniä venyttämään, kun on kolme isompaa lasta, mulla vielä opinnot kesken, eli yhden ihmisen palkalla mennään.. ja vähän isommilla lapsilla on eri tarpeet kuin vauvoilla. Bussilippuja, puhelimia, harrasteita, harrastevälineitä, vaatteita.. ja käytettynä voi ostaa mahdollisimman paljon, mutta ei kaikkea - tuonikäiset jo ihan kuluttavat kamaa puhki niin, ettei siitä paljon ole kierrätetettäväksi edes korjattuna, eikä kirppiksillä samasta syystä välttämättä ole viakkapa ulkoiluasuja juuri niitä kokoja mitä teillä just silloin tarvittaisiin.. hyvä se on ajatella vähän vauvaikää pidemmällekin :) Ruokaakin syövät kasvuspurteissaan ihan kauheita määriä :D

Yhteistyössä