[QUOTE="emmi";21973351]Kun minä uskon että voisit vielä saada lapsen! Mulla on kanssa lapsen isä lähtenyt livohkaan, joten toiveita siihen suuntaan ei ole ja olen syytön siihen että näin kävi.
Ja mulla on kans ihan kova toive vauvasta(ja oon saanut tietää että saisin, se on minulle "näytetty").
Nyt on vaan tämä ongelma kun ei ole miestä..
Talouspuolesta en stressaa, lapsilisähän on sitä varten ja silloin kun sain ekan lapseni,
suorastaan rikastuin, niin paljon sitä rahaa yhtäkkiä tuli!!
Eihän vauva tarvii kuin äidinmaitoa aluksi ja monet ihmiset suorastaan tuputtavat vaatteita
ja tarvikkeitaan.[/QUOTE]
Juu, Emmi, se on totta ettei VAUVA hirveästi tarvitse

vaan mitäs luulet, joutuuko meillä penniä venyttämään, kun on kolme isompaa lasta, mulla vielä opinnot kesken, eli yhden ihmisen palkalla mennään.. ja vähän isommilla lapsilla on eri tarpeet kuin vauvoilla. Bussilippuja, puhelimia, harrasteita, harrastevälineitä, vaatteita.. ja käytettynä voi ostaa mahdollisimman paljon, mutta ei kaikkea - tuonikäiset jo ihan kuluttavat kamaa puhki niin, ettei siitä paljon ole kierrätetettäväksi edes korjattuna, eikä kirppiksillä samasta syystä välttämättä ole viakkapa ulkoiluasuja juuri niitä kokoja mitä teillä just silloin tarvittaisiin.. hyvä se on ajatella vähän vauvaikää pidemmällekin

Ruokaakin syövät kasvuspurteissaan ihan kauheita määriä