Olen tätä palstaa seurannut nyt puolisen vuotta ja katsellut rekisteröityneiden profiileja ja nyt sitten taisin törmätä sinuun Nytkypylly sekä tyttäriisi Raision Myllyn prismassa noin kk sitten. Luulisin tunnistaneeni teidät profiilissa olevista tyttöjesi takeista (ovat muuten tosi kivan näköiset). Mukavaa kesää teidän perheelle!