Nytkypylly!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen tätä palstaa seurannut nyt puolisen vuotta ja katsellut rekisteröityneiden profiileja ja nyt sitten taisin törmätä sinuun Nytkypylly sekä tyttäriisi Raision Myllyn prismassa noin kk sitten. Luulisin tunnistaneeni teidät profiilissa olevista tyttöjesi takeista (ovat muuten tosi kivan näköiset). Mukavaa kesää teidän perheelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen tätä palstaa seurannut nyt puolisen vuotta ja katsellut rekisteröityneiden profiileja ja nyt sitten taisin törmätä sinuun Nytkypylly sekä tyttäriisi Raision Myllyn prismassa noin kk sitten. Luulisin tunnistaneeni teidät profiilissa olevista tyttöjesi takeista (ovat muuten tosi kivan näköiset). Mukavaa kesää teidän perheelle!

oi kiitos =) enpä ole tätäkään viestiä huomannut... Mutta siis hyvää kesää sinullekin, missä ikinä oletkin =)
 

Yhteistyössä