nythän se myräkän lykkäsi

Jklssä paistelee arska, mut tuulee kovasti...onkohan se mylläkkä tulossa näille nurkille?
Taidan viedä matot ulkoilemaan katokseen yöksi, huomista siivouspäivää ajatellen =)
 
Joo täälläkin nätisti paito kunnes yhen äkin alko lunta tuleen. SIte lakkas ja alko taas kirkastumaan niin eikös kohta alkanu vielä pahemmin tulemaan. Nyt ei nää eteensä ja tuuleekiin aika kovaa. Savossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Jklssä paistelee arska, mut tuulee kovasti...onkohan se mylläkkä tulossa näille nurkille?
Taidan viedä matot ulkoilemaan katokseen yöksi, huomista siivouspäivää ajatellen =)

Kyllä täälläpäin jyväskylää ainaki on myräkkä, tuulee ja luntaki just alko tuiskuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Jklssä paistelee arska, mut tuulee kovasti...onkohan se mylläkkä tulossa näille nurkille?
Taidan viedä matot ulkoilemaan katokseen yöksi, huomista siivouspäivää ajatellen =)

Kyllä täälläpäin jyväskylää ainaki on myräkkä, tuulee ja luntaki just alko tuiskuttaa.

No nyt alko täälläkin ihan yhtäkkiä!!! Kamala tuuli ja lunta vihmoo.....nöffikin tuli juoksun kanssa sisälle :D
 

Yhteistyössä