NYT

Minni harmaana
Voin vain toivottaa Hyviä Kännejä! Niin tääkin mummeli taitaa ryypiskellä tänään. Itseasiassa on jo aloittanut.
Kerrotaanko toisillemme aamulla rähmät silmistämme revittyämme, että oliko kivaa?
Huomenta (lainaan itseäni). Voin kertoa, että hauskaa oli. Toivottavasti sinullakin.
Pahus vaan kun jäi grillaamatta. Nyt odottelen, että saisin kyydin kotiin. Tai sitten kävelen.
 
Saitko?
no ainakin panettaa ja mies baarilla duunissa :/
Itse menin illalla/yöllä sänkyyn ja vaimon perse mukavasti pilkisti peiton alta ja pikkarit oli hukkunut sinne persvakoon. Minä reippaana menin ja aloin vaan lykkimään siitä sivusta sinne, innostui itsekin ja vaihdoimme takaapäin asentoon, välillä olimme lähetys saarnaaja asennossa ja taisin sitten laueta takaapäin asennossa. Jäi hyvä mieli kummallekin, saitko sinä? :)
 
"vieras"
Itse menin illalla/yöllä sänkyyn ja vaimon perse mukavasti pilkisti peiton alta ja pikkarit oli hukkunut sinne persvakoon. Minä reippaana menin ja aloin vaan lykkimään siitä sivusta sinne, innostui itsekin ja vaihdoimme takaapäin asentoon, välillä olimme lähetys saarnaaja asennossa ja taisin sitten laueta takaapäin asennossa. Jäi hyvä mieli kummallekin, saitko sinä? :)
Nyt pitää kyllä sanoa, että en välttämättä haluais tietää teidän petipuuhistanne! Mikä vika sulla on, että ne pitää nettiin kertoa?
 
Saitko?
[QUOTE="vieras";26209417]Nyt pitää kyllä sanoa, että en välttämättä haluais tietää teidän petipuuhistanne! Mikä vika sulla on, että ne pitää nettiin kertoa?[/QUOTE]

No ei tarvi lukea niin tarkkaan ja vielä pariin kertaan kirjoittamaani tekstiä jos et halua sitä tietää. Miksi en koertoisi kun ette te tiedä kuka minä olen ja miksi se niin salaista pitäis olla "mitäs nyt " palstalla. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26209417]Nyt pitää kyllä sanoa, että en välttämättä haluais tietää teidän petipuuhistanne! Mikä vika sulla on, että ne pitää nettiin kertoa?[/QUOTE]
Varmaankin se vika, että niitä petipuuhia ei ole.
 
Saitko?
[QUOTE="vieras";26209656]Varmaankin se vika, että niitä petipuuhia ei ole.[/QUOTE]

Tarkoitit varmaan tuota kommentoijaa että hänellä ei ole petipuuhia kun ei voi lukea toisen vähän raottamaa seksielämää.
 
"vieras"
Mitä söit tänään?
Minä olen tehnyt (ja syönyt) makkarakeittoa, karjalanpiirakoita munavoilla on mennyt useita ja vielä harkitsen hakevani kadun toiselta puolelta pitsan :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26212561]Ei näytä Mummeliisalta, onko tää sen tyttären kuva, onko sulla lupa levittää tätä kuvaa...[/QUOTE]

Et voi olla tosissasi? Kenenköhän kuva tuo on?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26212599]Et voi olla tosissasi? Kenenköhän kuva tuo on?[/QUOTE]

En ollut tosissani, ja toinen kysymyksesi: en yhtään tiedä, kuka on kuvassa, mutta aika notkealta näyttää :)
 

Yhteistyössä