E
Ei kerjäläisiä meille, kiitos!
Vieras
kun sanovat virpojia kerjäläisiksi. Olin itse todella puulla päähän lyöty kun oven takana vino pino lapsia, joista YHDELLÄ vain oksa. Siltikin jokainen odotti palkkaansa. Lorukinhan sen jo kertoo: "vitsa sulle, palkka MULLE (ei meille)". Eli tuossa joukossa oli yksi virpoja ja loput kerjäläisiä, joille ei mun mielestä palkka olisi kuulunut (vaikka laitoinkin sen yhden ainoan virpojan koriin karkit jaettavaksi jokaiselle). Hyvin vanhemmat opettaa lapsilleen, että kun yksi tekee työn niin jokainen voi mennä ruinaamaan palkkaa sen yhden tekemästä työstä...
Kyllä meiltäkin lähti kolme virpojaa ja JOKAISEN palkkaa toivovan, oli annettava vitsansa ja lausuttava loru. Meillä ei auta siipeillä... Ja toivon, että meillä käypi ensi vuonna taas virpojia, sillä nautin, kun saan ihastella lasten käsin tehtyjä oksia joista mielelläni annan reilun palkkion!
Kyllä meiltäkin lähti kolme virpojaa ja JOKAISEN palkkaa toivovan, oli annettava vitsansa ja lausuttava loru. Meillä ei auta siipeillä... Ja toivon, että meillä käypi ensi vuonna taas virpojia, sillä nautin, kun saan ihastella lasten käsin tehtyjä oksia joista mielelläni annan reilun palkkion!