Y
yllätyin.
Vieras
...yhteiskunnan loisiksi. Olen tässä nyt oman 1,5v lapsen kanssa käynyt jonkun aikaa puistoissa ja todennut olevani jossakin määrin samaa mieltä.
Äidit joukolla miettivät, että miten välttää työnteko. ja lapsia lykätään peräjälkeen tarkoituksella ettei tarvitsisi mennä töihin. Suorastaan ällöttävä ajatus maailma joillakin
Yleistää ei silti saa...
Kuitenkin on syytä muistaa, että emme me kaikki koti-äidit ole sellaisia. Itse hoidan omaa tyttöäni kotona lähelle kolmea vuotta mutta sen jälkeen palaan kiltisti omaan vakituiseen työhöni, jossa olin ennen lastakin. Mitään sossun tukia, asumistukia tms. emme nosta. Sen pari sataa saan yhteiskunnalta kotihoidontukea mutta, jos lapseni olisi päiväkodissa olisi kulut yhteiskunnalle monin kerroin isommat eikä pienituloisena verorahani riittäisi edes oman lapseni todellisiin kuluihin päivähoidossa. Ja toisekseen tulen tekemään töitä kuitenkin reilut 40 vuotta yhteensä, joten enköhän minäkin osuuteni kanna kekoon
Äidit joukolla miettivät, että miten välttää työnteko. ja lapsia lykätään peräjälkeen tarkoituksella ettei tarvitsisi mennä töihin. Suorastaan ällöttävä ajatus maailma joillakin
Yleistää ei silti saa...
Kuitenkin on syytä muistaa, että emme me kaikki koti-äidit ole sellaisia. Itse hoidan omaa tyttöäni kotona lähelle kolmea vuotta mutta sen jälkeen palaan kiltisti omaan vakituiseen työhöni, jossa olin ennen lastakin. Mitään sossun tukia, asumistukia tms. emme nosta. Sen pari sataa saan yhteiskunnalta kotihoidontukea mutta, jos lapseni olisi päiväkodissa olisi kulut yhteiskunnalle monin kerroin isommat eikä pienituloisena verorahani riittäisi edes oman lapseni todellisiin kuluihin päivähoidossa. Ja toisekseen tulen tekemään töitä kuitenkin reilut 40 vuotta yhteensä, joten enköhän minäkin osuuteni kanna kekoon