nyt vois oikeasti kysyä että MITÄS NYT?????

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ahaa! Entä jos lapsi sairastuu? Ja kyllä, se johtuu sinusta ei kenestäkään muusta ettet "pääse" paikalle.


[QUOTE="vieras";26717970]totuus on että poika minun kanssa ja esikoinen koulussa!
Itse en pääse kotiin kuin kolmeksi en työssä enkä koulussa!
vaikka kuinka yrittäsit ei se aina johdu minusta! en omista autoa!
enkä ajokorttia! Taksilla ei yksinhuoltaja ajele![/QUOTE]
 
Flflög
Kyllä mä oisin tuossa tilanteessa soittanut vaikka sen taksin paikalle ja syönyt viikon pelkkää makaroonia tai puuroa jos rahasta on kiinni ettei ole varaa maksaa taksia
 
"akka"
Sen verran sekavaa selitystä ettei ota mitään muuta tolkkua kun että lapset huostassa ja facea kun luin niin äidillä valvotut tapaamiset.
Aika pahasti on asiat jos ei omia lapsia saa valvomatta tavata.
 
rietas
Anteeksi vaan ap, mutta sun kirjoitukses on kamalan vaikeaa ymmärrettävää. Siis poika sun kanssa -silloin kun ne tantat soittivat sulle, vai? Ja et ollut töissä etkä koulussa?

Suomentaisko joku mulle :ashamed:
 
rietas
[QUOTE="vieras";26718134]mihin jätit lapsen. Vai näin :kun kello tulee sen ja sen verran "pentu pihalle! Hakekoon joku"! Ei enää ollut hoitajan vastuulla! "minun työvuoro loppuu tähän"![/QUOTE]

Siis mitä? Mie en ymmärrä näitä juttuja ollenkaan? Siis oleksä ap ammatiltas lastenhoitaja eli et voinut lähteä töistä koska sulla oli hoitolapsi? Vai mitä tarkoitat?
 
rietas
[QUOTE="vieras";26718190]kun et enää keksi mitään sanottavaa niin rupeat haukkumaan kirjotusta mikset tehnyt
sitä alussa? Asia asiana ja pysytään siinä![/QUOTE]

Ei, vaan en saa enää mitään tolkkua!!! Ilmaiset asiat jokseenkin sekavasti.
 
"vieras"
Ei, vaan en saa enää mitään tolkkua!!! Ilmaiset asiat jokseenkin sekavasti.
mutta onneks oon teille jo immuuni! toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
Niin ne on ei voi mitään pitää käydä lääkärillä ja todistaa sekin että osaan ilmaista itseäni kirjottamalla!

mitä tähän voi sanoa? käyn koulun uudestaan ehkä saan äidinkielelestä kympin!
 
rietas
Voi taivas. Jos olisit vaan selittänyt asian selkeämmin sen sijaan että alat riehumaan? Ei voi auttaa eikä neuvoa, jos ei saa selvää siitä, mitä on tapahtunut, vai mitä?
 
rietas
[QUOTE="vieras";26718412]siis sinua ärsyttää minä ja kirjotukset. No ei tarvii vastailla voi olla kommentoimatta. Miks itse kommentoin? Järki on hyvä asia!
Halusin vaan sanoa sen sinulle![/QUOTE]

Siis halusitko sinä apua tältä palstalta? Ei voi auttaa, jos ei ymmärrä mitä on tapahtunut. Jos siis haluat apua, niin sinun pitäisi selittää tilanne niin, että se ymmärretään. Ja kaipa sinä apua kaipasit, kun teit tämän aloituksenkin? Joten mitäpä, jos nyt lakkaisit "riehumasta" ja keskityttäisiin siihen itse asiaan?
 
"vieras"
Siis halusitko sinä apua tältä palstalta? Ei voi auttaa, jos ei ymmärrä mitä on tapahtunut. Jos siis haluat apua, niin sinun pitäisi selittää tilanne niin, että se ymmärretään. Ja kaipa sinä apua kaipasit, kun teit tämän aloituksenkin? Joten mitäpä, jos nyt lakkaisit "riehumasta" ja keskityttäisiin siihen itse asiaan?
tehdä nyt!? no auttaako nuo sinun kuittailut yhtään mitään!
Haukuit kirjotusta! no se ainakin auttaa!
Nyt tiedän mitä tehdä! Asia asiana!
 
Luulen että tuolla sekavalla tekstillä ei tarkoiteta mitään pilkkuvirheitä. Tekstisi on ihan oikeasti niin sekavan oloista SISÄLLÖLTÄÄN ettei siitä ota tolkkua.

En valitettavasti osaa auttaa sinua. Mutta oletko sä kirjoittanut aiheesta aiemminkin?
 
"vieras"
Luulen että tuolla sekavalla tekstillä ei tarkoiteta mitään pilkkuvirheitä. Tekstisi on ihan oikeasti niin sekavan oloista SISÄLLÖLTÄÄN ettei siitä ota tolkkua.

En valitettavasti osaa auttaa sinua. Mutta oletko sä kirjoittanut aiheesta aiemminkin?
Kirmotus virheet! Hei se on minun tapa kirjottaa jos et ymmärrä ei ole minun vika!
Suomee se kuitenkin on!

tässä on se mitä etsin millä alistetaan kirjottajat! Etsitään heikoin kohta! Ja minua itseä ärsyttä just tuo että en osaa äidinkieltä! ei minusta tule koskaan kirjottajaa! mutta tarviiko siitä mainita! Osaan paljon muuta! en vaan jaksanut olla äidinkielen tunneilla! PISTE!
 
"vieras"
eikö nyt kuitenkin ole sinun tilanteesi tutkittu ettei ole aivan perusteettomia syytteitä? kerro nyt lähemmin sen hetkisestä tilanteesta ja mitä elämässäsi on tapahtunut. siis siitä mistä kaikesta voisi tilanteesi johtua?
muutoin ei kukaan oikein osaa sanoa mitään joka auttaisi sinua.
 
[QUOTE="vieras";26718315]mutta onneks oon teille jo immuuni! toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!
Niin ne on ei voi mitään pitää käydä lääkärillä ja todistaa sekin että osaan ilmaista itseäni kirjottamalla!

mitä tähän voi sanoa? käyn koulun uudestaan ehkä saan äidinkielelestä kympin![/QUOTE]

Toivottavasti sun ei tarvi todistaa lääkäreille mitään kirjottamalla... Se kun ei ainakaan auta asiaa, sun teksteistä ei saa mitään tolkkua. Joo, oikein kirjoitettu suurinpiirtein, mutta teksti on niin helvetin sekavaa, ettei kukaan selvin päin noin voi kirjottaa... Ehkä ihan hyvä, että ne lapset otettiin sulta.
 

Yhteistyössä