A
arkuntekijä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja o:Se vie sut Linnanmäelle ja miettii säästää rahaa lasten vai aikuisten rannekkeeseen.
Niin koska alle 120 cm. on halvempi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Se vie sut Linnanmäelle ja miettii säästää rahaa lasten vai aikuisten rannekkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja arkuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ei se liittyis sun raskauteen mitenkään?
Sitäki mietin, mutta en keksi miten se siihen liittyis... :snotty:
Jos se on ostamassa lastenvaunuja ja ne on kaupassa kysyny, että onko sen vaimo 150 vai 190 senttinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
Juu, tosin alussa vasta eikä voi tietää vaikka menis keskenki... :/ Niinku tähän mennessä kaikki esikoisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
Juu, tosin alussa vasta eikä voi tietää vaikka menis keskenki... :/ Niinku tähän mennessä kaikki esikoisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja löysättiinkö piuhat?:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
eiksulle oltu tehty sterilisaatio? näin oot ainaki väittäny täälä aiemmin..
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja löysättiinkö piuhat?:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
On tehty mutta eipä se ollu lainkaan luotettava.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On varmaan sitä pitsaa syömässä =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja löysättiinkö piuhat?:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Oletko sä raskaana?Mulla on mennyt aivan ohi tälläänen!
On tehty mutta eipä se ollu lainkaan luotettava.![]()
Miksi sulle on tehty sterilisaatio? Jos ilmeisesti kuitenkin vielä haluat lapsia?