Nyt voinee sanoa, että Ano on seonnut.

Tätä tarkoitit?

FDa5PETWQAcXL5w

Ano tarkoitti ilmeisesti kolmannella maailmansodalla sotaa mitä käydään vähän perinteisestä sodasta poiketen rahalla, vaikuttamisella, hallitsemisella, Elso etc.

Ekkös sä jossain ketjussa heittänyt, että tätä vois äänestää?

No tähän verrattuna jopa Trump on tosiaan stable genius.
Kysyvässä muodossa oli.

En mä Anoa tyhmänä tai hulluna pidä.
Lähinnä mielenkiinnolla seuraan miten paljon hänellä on kannatuskuntaa.

Veikkaan, että Persuista osa joutaisi Anon kelkkaan.

Jokainen puolue joka pitää aidosti suomalaisten puolta, eikä esim. lappaa rahoja ulkomaille jättäen meidän omat huono-osaiset pulaan, on nähdäkseni hyvä suomalaiselle.

Ano ja Persut eivät nöyristele ulkomaalaisten edessä ja mä pidän siitä.

Harhainen seko. Kyllähän näitä aina löytyy, mutta harvemmin sentään eduskuntaan saakka pääsee.
Aika nopeasti tuli kannattajamäärä täyteen. Ihmiset alkavat todella näköjään kyllästyä viherpunavassareiden sekoiluun.

Tony Halme oli vaan tyypillinen perussuomalainen, jonka hänenlaisensa halusi eduskuntaan äänestää.

Velttto Virtanen, onko muuten hengissä, en tiedä. On/oli psykologi, joka osaa tällä osaamisellaan esim. vedättää ihmisiä.

Joku näissä tyypeissä aiheutti intoa kun kansalaisista niitä osa kannatti. Liekkö protestina äänestäneet?

Parempi sekin kun olla äänestämättä?

Olen samaa mieltä kanssasi, pitää äänestää.
Ei ole vääriä ääniä tai äänestäjiä, on vain erilaisia mielipiteitä , näkemyksiä ja arvoja.
Niin, tai sitten niitä protestiääniä mitkä ovat siis tarkoitettu puhtaasti mielenosoitukseksi.:rolleyes:

Niin, tai sitten niitä protestiääniä mitkä ovat siis tarkoitettu puhtaasti mielenosoitukseksi.

Jos äänestää Anoa, äänesti Tonya, äänestäjä antaa tämän tyypin luvan päättää verorahoistamme ja mihin ne kulutetaan.
Ei se ole protestiääni jotain toista puoluetta vastaan, vaan haluaa valtaan omien arvojensa ansaitseman puolueen ja toivoo siitä voittajan.
Ehkä heikennän ed. lausetta, koska olen itsekin ajatellut; jos käyn äänestämässä, on se ääni ainakin Kokoomukselta pois.

• Haha
Reactions: Lispetti
Jos äänestää Anoa, äänesti Tonya, äänestäjä antaa tämän tyypin luvan päättää verorahoistamme ja mihin ne kulutetaan.
Ei se ole protestiääni jotain toista puoluetta vastaan, vaan haluaa valtaan omien arvojensa ansaitseman puolueen ja toivoo siitä voittajan.
Ehkä heikennän ed. lausetta, koska olen itsekin ajatellut; jos käyn äänestämässä, on se ääni ainakin Kokoomukselta pois.
Sinä et sitä päätä vaan äänestäjä itse. Yksi mies korkeintaan tukee, mutta harvoin yksi mies muuttaa asioita.

Selkeästi Ano pitää suomalaisten puolta.
Kyllä mä äänestäisin milummin Anoa kuin viherpunavassareita.

Viimeksi muokattu:
Sinä et sitä päätä vaan äänestäjä itse. Yksi mies korkeintaan tukee, mutta harvoin yksi mies muuttaa asioita.

Selkeästi Ano pitää suomalaisten puolta.
Kyllä mä äänestäisin milummin Anoa kuin viherpunavassareita.

Jos ei yhden äänestäjän ääni merkitse mitää eikä muuta mitään, miksi vaivautua äänestämään ollenkaan. Antaa silloin vallan mennä niille, joita kiinnostaa.

Jos ei yhden äänestäjän ääni merkitse mitää eikä muuta mitään, miksi vaivautua äänestämään ollenkaan. Antaa silloin vallan mennä niille, joita kiinnostaa.

(Ei se Ano eduskunnassa kaikesta päätä vaikka saisi millaisen ääniryöpyn, sitä tarkoitin.)

Niin tai voit osoittaa tukesi puolueelle joka edistää parhaiten asiaa minkä koet tärkeäksi ja oikeaksi.

En aina äänestä sitä puoluetta mikä sopii juuri parhaiten minun pirtaan vaan sitä joka tekee mielestäni asioita oikein yhteiskunnan kannalta.

Viimeksi muokattu: