Kyllä tää kaveri ui syvissä vesissä. Melkein sanoisin, että menee mielenterveysongelmien piikkiin nämä:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ano tarkoitti ilmeisesti kolmannella maailmansodalla sotaa mitä käydään vähän perinteisestä sodasta poiketen rahalla, vaikuttamisella, hallitsemisella, Elso etc.
Ano tarkoitti ilmeisesti kolmannella maailmansodalla sotaa mitä käydään vähän perinteisestä sodasta poiketen rahalla, vaikuttamisella, hallitsemisella, Elso etc.
IW on osa kaikkea nykyään.Eikö se ole ihan tavallista politiikkaa, raha, vaikuttaminen, valta. Tyypin päässä on ihan oma 3. maailmansota, on varmaan korona mennyt aivoihin asti.
Harhainen seko. Kyllähän näitä aina löytyy, mutta harvemmin sentään eduskuntaan saakka pääsee.
Kysyvässä muodossa oli.Ekkös sä jossain ketjussa heittänyt, että tätä vois äänestää?
No tähän verrattuna jopa Trump on tosiaan stable genius.
Tai Veltto Virtanen.No mikä se Tony Halme oli.
Ihan kansa valitsi kansan edustajaksi.
Aika nopeasti tuli kannattajamäärä täyteen. Ihmiset alkavat todella näköjään kyllästyä viherpunavassareiden sekoiluun.Harhainen seko. Kyllähän näitä aina löytyy, mutta harvemmin sentään eduskuntaan saakka pääsee.
Tai Veltto Virtanen.
Oli vähän jotakin värikästä sen tylsän tasapaksun kiertelyn ja kaartelun kylkeen.
Tony Halme oli vaan tyypillinen perussuomalainen, jonka hänenlaisensa halusi eduskuntaan äänestää.
Velttto Virtanen, onko muuten hengissä, en tiedä. On/oli psykologi, joka osaa tällä osaamisellaan esim. vedättää ihmisiä.
fi.m.wikipedia.org
![]()
Veltto Virtanen – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Joku näissä tyypeissä aiheutti intoa kun kansalaisista niitä osa kannatti. Liekkö protestina äänestäneet?
Parempi sekin kun olla äänestämättä?
Niin, tai sitten niitä protestiääniä mitkä ovat siis tarkoitettu puhtaasti mielenosoitukseksi.Olen samaa mieltä kanssasi, pitää äänestää.
Ei ole vääriä ääniä tai äänestäjiä, on vain erilaisia mielipiteitä , näkemyksiä ja arvoja.
Niin, tai sitten niitä protestiääniä mitkä ovat siis tarkoitettu puhtaasti mielenosoitukseksi.
Sinä et sitä päätä vaan äänestäjä itse. Yksi mies korkeintaan tukee, mutta harvoin yksi mies muuttaa asioita.Jos äänestää Anoa, äänesti Tonya, äänestäjä antaa tämän tyypin luvan päättää verorahoistamme ja mihin ne kulutetaan.
Ei se ole protestiääni jotain toista puoluetta vastaan, vaan haluaa valtaan omien arvojensa ansaitseman puolueen ja toivoo siitä voittajan.
Ehkä heikennän ed. lausetta, koska olen itsekin ajatellut; jos käyn äänestämässä, on se ääni ainakin Kokoomukselta pois.
Sinä et sitä päätä vaan äänestäjä itse. Yksi mies korkeintaan tukee, mutta harvoin yksi mies muuttaa asioita.
Selkeästi Ano pitää suomalaisten puolta.
Kyllä mä äänestäisin milummin Anoa kuin viherpunavassareita.
Jos ei yhden äänestäjän ääni merkitse mitää eikä muuta mitään, miksi vaivautua äänestämään ollenkaan. Antaa silloin vallan mennä niille, joita kiinnostaa.
Vai persujen, siitä puolueestahan hän erosi?Aika nopeasti tuli kannattajamäärä täyteen. Ihmiset alkavat todella näköjään kyllästyä viherpunavassareiden sekoiluun.
Pahoinpitelytuomiot on vain sulkia hänen hattuunsa... Eipä nuo juvalaiset häntä enää kunnallispolitiikkaan halunnutSinä et sitä päätä vaan äänestäjä itse. Yksi mies korkeintaan tukee, mutta harvoin yksi mies muuttaa asioita.
Selkeästi Ano pitää suomalaisten puolta.
Kyllä mä äänestäisin milummin Anoa kuin viherpunavassareita.
Tony Halme oli vaan tyypillinen perussuomalainen, jonka hänenlaisensa halusi eduskuntaan äänestää.