Nyt voi kesa tulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
Pakkasta meilläkin! Onneksi, ei sitten kiinnostas pesu alkuunkaan. Olen ajatellut "ulkoistaa" sen homman huhtikuussa..

Mina ajattelin nain aikasessa vaiheessa tuon homman tehda kun on nuo valtavat lumivallit tuolla ja niitten paalla on helppo seisoa jotta ylettaa. Ei tartte tikapuiden kanssa taituroida noitten muutamien ikkkunoitten kanssa. =)

Oliski ikkunat pestynä,mä sit vihaan sitä hommaa yli kaiken.kaks vuotta täs asunu enkä o pessy ikkunoita kertaaka muutaku sisäpuolelta.Tänä keväänä olis vähä ninku pakko.
Jos kykenee,veikkaan et verisuoni katkeepäästä ennenko siihen asti ehditään.Viel o liika kylmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
Pakkasta meilläkin! Onneksi, ei sitten kiinnostas pesu alkuunkaan. Olen ajatellut "ulkoistaa" sen homman huhtikuussa..

Mina ajattelin nain aikasessa vaiheessa tuon homman tehda kun on nuo valtavat lumivallit tuolla ja niitten paalla on helppo seisoa jotta ylettaa. Ei tartte tikapuiden kanssa taituroida noitten muutamien ikkkunoitten kanssa. =)

Meillä on onneksi sellaiset mallit, että voi pestä sisältä käsin. Ei ole kuin 4 pintaa /ikkuna. Tuossa on joku sellainen kaasuikkuna, että yhtä väliä ei voi pestä koskaan... Mutta ikkunoita on senkin edestä, kun saadaan kuukauden kahden sisällä yläkertakin käyttöön. Niitä ikkunoita en ole pessyt ikinä, kun ei olla asuttu siellä. Siis siellä on jo 3 vuoden pölyt...

Yhteistyössä