Teini-ikaisten poikien vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
Ostaako pojat teilla itse omat vaatteensa, vai kayko aiti/isa ostamassa? Vanhin meilla ostaa itse (paitsi nyt alusvaatteet, mina olen ilmeisesti saanut sen kunnian). Toka poika ei osta mitaan, ei edes sano etta tarttis jotain uutta rytkya. Mina kayn ostamassa kun huomaan etta eihan silla ole edes kuin yhdet farkut joihin mahtuu.

Mites muilla?

Ei todellakaan osta itse..
joskus "raahaan" sen mukaan kauppaan, niin se vaan murahtelee jotain ja mitään ei saada ostettua :whistle:
Mut kyllä se joskus sit sanoo minkälaista vaatetta haluais..

eli minä ostan.

Kyllä meillä äiti ostaa. Osaan kyllä ostaa tuolle pojalle huppareita ja farkkuja, kaikki kelpaa.

Nuoremmat tytöt sen sijaan ostaa itse kamppeet. Me toimitaan vain rahoittajana. Äitin ostamat ei kelpaa ja jos mukaan erehtyy lähtemään, niin saa juosta jalat verellä..

Meilla vanhin poika taytti 14v. Tykkaa kayda itse ostoksilla ja ottaa monta kertaa isosiskonsa makutuomariksi mukaan. Viime sunnuntaina olivat monta tuntia yhdessa kaupoilla. Hyvin harvoin ostan mitaan, mies saattaa urheilukaupoista tuoda t-paitaa jne...

Kesällä annoin 150e, jolla kävi kavereittensa kanssa vaateostoksilla ja nyt kun tein tilauksen hm:lle netissä, klikkasi haluamansa itse tilaukseen.

Äidillä ei ole lupaa valita MITÄÄN vaatteita eli turha ostaa.

Yhteistyössä