Nyt vinkkejä/kokemuksia kehiin..hääasiaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Ajattelin tehdä meidän häistä sit aikanaan hääkirjan, johon laitan ainakin kuvia juhlista. Sit ajattelin siihen vieraskirjanosan, mihin vois vieraat jotain kirjoitella. Olisko kellään mitään ajatuksia, mitä muuta siihen vois laittaa?
 
Valmisteluista joitain juttuja, ruokalistan ja kuvan kakusta, listan lahjoista- niitä ei tosiaan iänkaiken muista mitä keneltäkin saitte, onnittelukortit, häämusiikit, kuvausta päivästä- millainen sää oli, miten kaikki sujui, minkälaista ohjelmaa oli järjestetty...
 
laita alkuun yksi kutsuista..ja jos nyt pidät päiväkirjaa niin voithan sieltä jotain mietteitäsi lisätä kohtaan häiden alla ja häiden jälkeen, häämatkalla jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Myös häämatkasta muistoja!! Ja jos sivuja riittää, niin kirjoita jotain tai laita jotain muistoja jokaisen hääpäivän vietosta :)

Häämatkasta tai sen ajankohdasta ei vielä oo tietoa, mut toi hääpäivämuisto juttu oli tosi hyvä =)
 
Meillä polttarialbumi ja vieraskirja erikseen. Hääkuva-albumissa varsinaisten kuvien lisäksi syksyisiä pihlajan lehtiä (syyshäät häävalssinaan Uralin pihlaja), riisiä, häämarssien nimet, häissä laulettujen laulujen sanat, tarjoilumenu ja värssyt onnittelukorteista. Ainakin nämä.
 

Yhteistyössä