T
tumpelo kampaaja
Vieras
Mulla oli puolipitkä tukka oli kun menin kampaajalle, nyt se on lyhyt kampaajan osaamattomuuden takia. Me katsottiin vielä mallikirjasta malli. Sellainen mikä onnistuu minun hiukseeni. No aikana leikkasi ja sit näytti et olisi valmis. Niska ihan siilimäinen lyhyt, mikä ei tosiaankaa ollut mallissa. Sivuhiukset ei yhdistynyt kauniisti niskaan vaan siinä oli porras. Hiukset oli ihan kamalat. Ei auttanut kuin leikata myös sivuhiukset lyhyiksi. En suostunut uhattiin maksmaan ja uhattiin poliisilla.Saas nähdä koska poliisi tulee vaatimaa hintaa epäonnistuneesta leikkauksesta.
Mut oikeesti vituttaa ku mul kasvaa niin hitaasti viel hiukset, et täs menee ikuisuus ku on siedettävät.
Mut oikeesti vituttaa ku mul kasvaa niin hitaasti viel hiukset, et täs menee ikuisuus ku on siedettävät.