Nyt vi...taa ja rankasti. Kampaamoreissu pilasi elämäni hetkeksi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tumpelo kampaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tumpelo kampaaja

Vieras
Mulla oli puolipitkä tukka oli kun menin kampaajalle, nyt se on lyhyt kampaajan osaamattomuuden takia. Me katsottiin vielä mallikirjasta malli. Sellainen mikä onnistuu minun hiukseeni. No aikana leikkasi ja sit näytti et olisi valmis. Niska ihan siilimäinen lyhyt, mikä ei tosiaankaa ollut mallissa. Sivuhiukset ei yhdistynyt kauniisti niskaan vaan siinä oli porras. Hiukset oli ihan kamalat. Ei auttanut kuin leikata myös sivuhiukset lyhyiksi. En suostunut uhattiin maksmaan ja uhattiin poliisilla.Saas nähdä koska poliisi tulee vaatimaa hintaa epäonnistuneesta leikkauksesta.
Mut oikeesti vituttaa ku mul kasvaa niin hitaasti viel hiukset, et täs menee ikuisuus ku on siedettävät.
 
Sä et sitten työn edetessä yhtään tarkkaillut tilannetta? Yleensähän ne nostaa hiukset ylös ja aloittaa niskasta, eli korviin mennessä olisi voinut vielä huutaa hep ja sanoa että loput hiuksistä pidemmiksi!
 
[QUOTE="vieras";24442977]Sä et sitten työn edetessä yhtään tarkkaillut tilannetta? Yleensähän ne nostaa hiukset ylös ja aloittaa niskasta, eli korviin mennessä olisi voinut vielä huutaa hep ja sanoa että loput hiuksistä pidemmiksi![/QUOTE]

Luitko mitä kirjoitin?
 
Joo, mä kerran menin kampaajalle ja pyysin nättiä helena karihtala-tyyppistä lyhyttä mallia (mulla oli mallikuva kädessä ja kuva usealta suunnalta otettu). Kampaaja kehui mallia ja sanoi sen käyvän minulle. Leikatessa puhui leikkavansa takahiukset v:n mallisesti. No, lopussa näytti peilin avulla mitä oli tehnyt ja meinasin pyörtyä. Se V olikin A kirjaimen muotoinen eli kärki sojottikin ylöspäin. Takaa oli siis lyhyttä sänkeä ja sänki näkyi muiden hiuksien muodostamasta A-kirjaimen mallisesta aukosta :O Olen edelleen järkyttynyt asiasta, vaikka siitä on jo vuosia. Sen kesän menin huivi päässä ja odotin hiusten kasvua...
 
Voiko mistään hakea korvauksia? Onko olemassa mitään tahoa mihin voi valittaa. Kampaaja ei suostu korvaamaan kun on sitä mieltä että minä olen varastanut leikkauksen
 
Ehkä sulla on hieman ulkonäkökeskeinen ja kenties tyhjä elämä, jos se menee pilalle huonosta hiustenleikkuusta.
Senkun menet toiselle kampaajalle, joka voi sitä parannella. Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara useimmilla ihmisillä, niin myös varmasti sinulla.
 
Ehkä sulla on hieman ulkonäkökeskeinen ja kenties tyhjä elämä, jos se menee pilalle huonosta hiustenleikkuusta.
Senkun menet toiselle kampaajalle, joka voi sitä parannella. Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara useimmilla ihmisillä, niin myös varmasti sinulla.

Ootko mies?
Hiukset on naisten kruunu, ja jos ykskin karva on leikattu liian lyhyeks niin kyllä, silloin on elämä pilalla!
 
Joo, mä kerran menin kampaajalle ja pyysin nättiä helena karihtala-tyyppistä lyhyttä mallia (mulla oli mallikuva kädessä ja kuva usealta suunnalta otettu). Kampaaja kehui mallia ja sanoi sen käyvän minulle. Leikatessa puhui leikkavansa takahiukset v:n mallisesti. No, lopussa näytti peilin avulla mitä oli tehnyt ja meinasin pyörtyä. Se V olikin A kirjaimen muotoinen eli kärki sojottikin ylöspäin. Takaa oli siis lyhyttä sänkeä ja sänki näkyi muiden hiuksien muodostamasta A-kirjaimen mallisesta aukosta :O Olen edelleen järkyttynyt asiasta, vaikka siitä on jo vuosia. Sen kesän menin huivi päässä ja odotin hiusten kasvua...

:laugh: anteeks..:ashamed:


Partureihin (kampaajiin) ei voi kyllä yhtään luottaa.. on omiakin kauhukokemuksia pari.
 
Viimeksi kun olin kampaajalla, minulla oli tarkka kuva mallista. Etuhiukset oli tärkeimmät ja"kampaaja" nyhti ne aivan kamalaksi, vaikka siellä kampaamossa näyttivät olevan ihan ok, vaikkei läheskään sitä mitä kuvassa... Kampaaja laitteli hiukset kuntoon ja lähdin kotiin. Kotona aloin katsella tarkemmin hiuksiani ja hiukset oli vasemmalta puolelta 3cm pidemmät, mitä oikealta! Katsoin tarkemmin ja huomasin että hiukset oli pilalla, niin ammattitaidontonta leikkausta en ollut nähnyt ennen. Että suututti ja suututtaa vieläkin, enkä kehtaa mennä toiselle kampaajalle korjauttamaan tilannetta... ainakaan vielä, kun raskauden jälkeen on tippunut hiuksia ja kasvoja kehystää 2cm levyinen kaistale 3cm pituista tukkaa. :(
 
Ehkä sulla on hieman ulkonäkökeskeinen ja kenties tyhjä elämä, jos se menee pilalle huonosta hiustenleikkuusta.
Senkun menet toiselle kampaajalle, joka voi sitä parannella. Hiukset ovat uusiutuva luonnonvara useimmilla ihmisillä, niin myös varmasti sinulla.

Kun mennään saamaan palvelua ammattilaiselta, josta vielä monesti maksetaan ihan kiitettävästi niin olettaisi lopputuloksenkin olevan hyvä.

Aika kummallinen ajattelu monella kampaajalla- usealta asiakkaalta on varmaan nyrsitty ainakin kerran elämässään liian lyhyeksi hiukset. Minäkin kerran halusin olkapäille ulottuvat hiukset, niin ne olivat korvalliseen saakka. Malli ei kuulemma sopinutkaan niin pitkään hiukseen :snotty:
 

Yhteistyössä