Nyt veti mielen matalaksi vielä entisestään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
Tulin töistä ja ajoin suoraan kaupungille ja ajoin kaupan pihalle parkkiin(en mennyt kauppaan),ajoin siihen kahden auton väliin sen kummemmin katsomatta niitä autoja tai miettimättä yhtään mitään.Ja kun nousin autosta niin se mies istu viereisessä autossa,se ihastus! No,se läks just siitä parkista pois mutta ei katsonut päinkään!! Mä olin niin yllättynyt kun se oli siinä ihan vieressä et en osannut tehdä mitään...En tiedä tunnistiko mut kun mulla oli pipo ja kaikki mutta luulis nyt et tunnisti...mutta ei katsonut päinkään tai sitten ei oikeesti tajunnut et se olin minä mut en usko tähän jälkimmäiseen. Perhanan perhana!! Olis pitäny viisi sekuntia aiemmin nousta autosta ni oltas oltu varmaan auton ovien takana samaan aikaan.No,en mä siinä sitten ku toinen jo peruutti pois ni voinu ruveta sille mitään sanomaan.Kyllä kai se olis ees moikannu jos olis kiinnostunut tai jotain.PRKL!

Toisaalta aika lapsellista tollanen ettei ees päin voi katsoa,kyl muut joiden kanssa ollu sängyssä ja jotka on puhtaasti jääny siihen ni tyypit moikkailee ku tulee vastaan ja jotkut tulee jopa ihan juttelee niinkuin kaverit konsanaan.

Kyllä tuli kurja olo:(!! Aina menee näin...aina. Ja se oli niin ihanan näkönen siellä autossaan.Höh!

Nostan tän ihan siksi että olen niin huomionhakuinen et pakko saada tääkin etusivulle kun niin paljon olen tästä tyypistä tänne kirjottanut ja taa tais sitten mennä näin...Mua suorastaan vi****aa!!

Miksi se sitten laitto et joo,olis kiva tavata...olis heti laittanut et ei ole kiinnostunut eikä antanut ymmärtää et olis.

[QUOTE="xxx";25860593]No entä jos se ei vain ihan oikeasti huomannut sua? Keskittyi parkistä lähtemiseen ja ajamiseen eikä vilkuillut naapuriautojen kuskeja.[/QUOTE]

No voihan se niinkin olla...mutta oikeesti?! tiedä sitten mitä tässä pitäs tehdä tai ajatella.Kyllä mulle tuli tunne et näki mutta oli niinkuin ei näkis.

Älä kuule tee mitään ja unohda koko mies. Mitäs tuon perään itket, kuin teinityttö.

Juu en tee mitään.Pakko kai se sit on vaan yrittää keskittää ajatuksia muualle mutta ei tuu olemaan helppoa.Mutta kai se on sallittu tuntea pettymystä ja kurjaa mieltä.En olis ikinä uskonut et yhen yön jutusta tulee tälläset tunteet kun pääasiassa piti olla se seksi ja muutenkin kiva ilta.No ,jäipähän mukavat hetket muistoihin.

Yhteistyössä