T
tiukumiuku
Vieras
Tulin töistä ja ajoin suoraan kaupungille ja ajoin kaupan pihalle parkkiin(en mennyt kauppaan),ajoin siihen kahden auton väliin sen kummemmin katsomatta niitä autoja tai miettimättä yhtään mitään.Ja kun nousin autosta niin se mies istu viereisessä autossa,se ihastus! No,se läks just siitä parkista pois mutta ei katsonut päinkään!! Mä olin niin yllättynyt kun se oli siinä ihan vieressä et en osannut tehdä mitään...En tiedä tunnistiko mut kun mulla oli pipo ja kaikki mutta luulis nyt et tunnisti...mutta ei katsonut päinkään tai sitten ei oikeesti tajunnut et se olin minä mut en usko tähän jälkimmäiseen. Perhanan perhana!! Olis pitäny viisi sekuntia aiemmin nousta autosta ni oltas oltu varmaan auton ovien takana samaan aikaan.No,en mä siinä sitten ku toinen jo peruutti pois ni voinu ruveta sille mitään sanomaan.Kyllä kai se olis ees moikannu jos olis kiinnostunut tai jotain.PRKL!
Toisaalta aika lapsellista tollanen ettei ees päin voi katsoa,kyl muut joiden kanssa ollu sängyssä ja jotka on puhtaasti jääny siihen ni tyypit moikkailee ku tulee vastaan ja jotkut tulee jopa ihan juttelee niinkuin kaverit konsanaan.
Kyllä tuli kurja olo
!! Aina menee näin...aina. Ja se oli niin ihanan näkönen siellä autossaan.Höh!
Toisaalta aika lapsellista tollanen ettei ees päin voi katsoa,kyl muut joiden kanssa ollu sängyssä ja jotka on puhtaasti jääny siihen ni tyypit moikkailee ku tulee vastaan ja jotkut tulee jopa ihan juttelee niinkuin kaverit konsanaan.
Kyllä tuli kurja olo