Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Toivottavasti vastaa ja menette, olen muistelevinani, että jo alkuviikosta tai viime viikolla iloitsit siitä, että sinua oli pyydetty tallille.
Alkuperäinen kirjoittaja XZX:Miks sä sitä jännität? Onko teillä sitte ollu jotenki huonot välit vai mitä?
Sä tästä kaverista jo aiemminkin puhuit...mun mielestä sä vaikutat mukavalta. Joten minkä hemmetin takia sä pidät kaveripiirissäs ihmisiä joihin sä et voi luottaaLuulis että noin mukavalla likalla ois ihan oikeitakin kavereita, joihin voi luottaa =)
Mä olen tässä asiassa hirmu tarkka...siis mä en todellakaan katsele kavereita joiden puheisiin ei ole luottamista. Kerran kun pettää ihan millä tahansa tasolla niin se on siinä sitten. Mulla ei ole maailman laajin kaveripiiri, mutta sitäkin tiiviimpi ja semmosen mä ympärilleni kaipaankin
Mä siis tämän tekstin takana, jostain syystä nikki ei näy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sä tästä kaverista jo aiemminkin puhuit...mun mielestä sä vaikutat mukavalta. Joten minkä hemmetin takia sä pidät kaveripiirissäs ihmisiä joihin sä et voi luottaaLuulis että noin mukavalla likalla ois ihan oikeitakin kavereita, joihin voi luottaa =)
Mä olen tässä asiassa hirmu tarkka...siis mä en todellakaan katsele kavereita joiden puheisiin ei ole luottamista. Kerran kun pettää ihan millä tahansa tasolla niin se on siinä sitten. Mulla ei ole maailman laajin kaveripiiri, mutta sitäkin tiiviimpi ja semmosen mä ympärilleni kaipaankin
Chef siis tämän tekstin takana, jostain syystä nikki ei näy![]()
![]()
No kun ei oikein ole muitakaan kavereita...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sä tästä kaverista jo aiemminkin puhuit...mun mielestä sä vaikutat mukavalta. Joten minkä hemmetin takia sä pidät kaveripiirissäs ihmisiä joihin sä et voi luottaaLuulis että noin mukavalla likalla ois ihan oikeitakin kavereita, joihin voi luottaa =)
![]()
No sitten hankit niitä...onko selvä!![]()
Tulet sinne Bootyn järkkäämään miittiin, ihan varmasti saat sitä kautta kavereita. Me ollaan ainakin kaikki kivoja![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sä tästä kaverista jo aiemminkin puhuit...mun mielestä sä vaikutat mukavalta. Joten minkä hemmetin takia sä pidät kaveripiirissäs ihmisiä joihin sä et voi luottaaLuulis että noin mukavalla likalla ois ihan oikeitakin kavereita, joihin voi luottaa =)
![]()
Tulet sinne Bootyn järkkäämään miittiin, ihan varmasti saat sitä kautta kavereita. Me ollaan ainakin kaikki kivoja![]()
![]()
Palsta sekoo :snotty:
Eli siis joo oon kyl tulossa, Booty lupas et pääsen mukaan hakemaan Lodea asemalta kun en muuten kehtaa tulla sinne yksinäni :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sä tästä kaverista jo aiemminkin puhuit...mun mielestä sä vaikutat mukavalta. Joten minkä hemmetin takia sä pidät kaveripiirissäs ihmisiä joihin sä et voi luottaaLuulis että noin mukavalla likalla ois ihan oikeitakin kavereita, joihin voi luottaa =)
![]()
![]()
Palsta sekoo :snotty:
Eli siis joo oon kyl tulossa, Booty lupas et pääsen mukaan hakemaan Lodea asemalta kun en muuten kehtaa tulla sinne yksinäni :ashamed:
Ok, eli kohta tavataan![]()
Jos se lukee tätä palstaa. En minäkään sitten vastaisi, kun olet häntäkin täällä pohtinut.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ei oo vieläkään tullut vastausta... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se lukee tätä palstaa. En minäkään sitten vastaisi, kun olet häntäkin täällä pohtinut.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ei oo vieläkään tullut vastausta... :/