nyt vähän ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karuski

Vieras
Sovin yhden firman vastaavan kanssa, että aloitan ns. harjoittelun toukokuussa heillä. Kerroin siinä samassa,että tarvitsisin palkallisena harjoittelun,jotta saan siirrettyä opintotuet kesältä katkolle ja vastaus oli,että katsotaan miten onnistuu.

Soitin tammikuussa yksikön vastaavalle ja hän sanoi,että palkallisuudesta ei ole vielä tietoa. Sanoin,että noh siinä tapauksessa ryhdyn etsimään muuta paikkaa,kunnes tämä mies sanoi,että voisinko ajatella tekeväni töitä kahdessa eri yksikössä? ja sanoin,että tottakai! Hän sanoi,että sit varmaan onnistuisi palkallisuus..ja hän ottaa yhteyttä kevään aikana..

Huhtikuun lopulla MINä soitin ja kyselin,että mikäs tilanne on,kun kukaan ei ole ollut yhteydessä..sovittiin tapaaminen ja menin paikalle..Palkallisuudesta ei tietoakaan..ja 3-vuorotyötä olisi tapana tehdä..

HAH SANON MINÄ..mä olen ollut duunissa koulujen ohella 18-vuotiaasta lähtien..koskaan en ole tehnyt tuntiakaan palkatonta työtä..ja kaiken lisäksi mulle selvisi,etä mä en edes tarvitse mitään harjoittelua..

nyt vaaka-kupissa painaa kaksi asiaa:

* harjoittelu palkattomasti tarjoaisi mun tarvitseman työkokemuksen tällä alalla ja helpottaisi jatkotöiden etsimistä
* harjoittelu vaikeuttaa mun loppukesän tentteihin lukemista ja pakollisten kielikurssien käymistä..

HMMM

Yhteistyössä