Nyt v*tuttaa ja rankasti! Olisimme päässyt mukaan Satuhäät ohjelmaan, mutta miehen sukulaiset ei suostunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruusunnuppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihda miestä. Häät on varsinkin naiselle niin tärkeä juhla, että tässä pitää kävellä miehen yli jos se on torvelo. Joka tapauksessa sinä ja mies päätätte millaiset häät järjestätte ja ketä sinne kutsutaan. Jokainen kutsuttu voi sitten päättää tuleeko sinne vai. Itse peruisin tuossa tilanteessa häät nyt ja näyttäisin miehelle ovea. Vai halauatko, että miehen sukulaiset saavat avioliiton aikana päättää kaikesta mitä teette?

:laugh: Melko väärin perustein solmitaan avioliitto, jos ei oteta toisen osapuolen eli tässä tapauksessa miehen toiveita huomioon. Mitä jos se olisikin ap:n suku, joka ei sinne telkkariin hinkuisi? Haluaisiko ap silloinkin mennä naimisiin tv-kameroiden edessä? Avioliitto on kompromisseja ja myönnytyksiä puolin ja toisin. Jos jo häiden järjestäminen tekee tiukkaa, kannattaa harkita.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24070848:
No mitä väliä sillä on, jos miehen sukulaiset ei sitten halua ohjelmaan tulla? Sanot miehelle, että sinä haluat teidän häänne telkkariin eikä sinua kiinnosta pätkääkään, onko häissänne miehesi sukulaisia vai ei. Jos miehesi pitää sukulaisiaan häissään tärkämpänä kuin tv-ohjelmaan pääsyä, niin mieti, haluatko sellaisen miehen kanssa edes mennä naimisiin.

:O :O Oho! Mites keittiksellä noin yli kiehahti? :D Mä olen aina pitänyt sua fiksuna, mutta eipä se niin taida ollakaan? Siis sun mielestä on oikein jyrätä sekä mies, että sukulaiset, kun "MÄ TAHDON" telkkarihäät... Ja jos ei suostu, niin sitten monoa... :O Ei ole todellista!

[QUOTE="vieras";24070925]:O :O Oho! Mites keittiksellä noin yli kiehahti? :D Mä olen aina pitänyt sua fiksuna, mutta eipä se niin taida ollakaan? Siis sun mielestä on oikein jyrätä sekä mies, että sukulaiset, kun "MÄ TAHDON" telkkarihäät... Ja jos ei suostu, niin sitten monoa... :O Ei ole todellista![/QUOTE]
Palstasarkasmia, ystäväiseni ;) Meinasin lisätä edellisen viestini loppuun vielä, että jätä se sika :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="ruusunnuppu";24070890]Eikö sua sitten haitannut kun äitisi ei tullut? Eikö hän ollut asiasta pahottanut mieltään?[/QUOTE]

meillä oli vihkivalan uusiminen ja äitini oli maistraatissa silloin mukana, mutta ei olisi haitannut vaikka olisi ollut ns. eka kerta. Oon edelleen sitä mieltä et ei me naimisiin mennä sukulaiten takia vaan sen takia että rakastamme toisiamme. Jokaiselle vieraalle toki pitää ilmoittaa että häät kuvataan, tulee ne ketkä tulee, mutta loppujen lopuksi niitä häitä siinä ei paljoa edes näytetä. Toki ihmiset jotka auttavat häiden valmisteluissa näkyvät tv:ssä ja joutuvat antamaan kuvausluvan. Meillä ei auttanut kuin anoppi ja kaaso, ja minusta se oli oikeastaan hyvä et ei ollu liikaa sählääjiä.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070943]on todella säälittävää, hanki se elämä[/QUOTE]
Mä annoin sulle jo ketjun alussa ihan järkevän ehdotuksen, mutta se ei sulle kelvannut. Tai se ei kelvannut miehellesi. Turhaan sä niitä miehen sukulaisia syytät, jos miehesi ei halua vaihtaa sukulaistensa läsnäoloa häissään televisio-ohjelmaan.

meillä oli vihkivalan uusiminen ja äitini oli maistraatissa silloin mukana, mutta ei olisi haitannut vaikka olisi ollut ns. eka kerta. Oon edelleen sitä mieltä et ei me naimisiin mennä sukulaiten takia vaan sen takia että rakastamme toisiamme. Jokaiselle vieraalle toki pitää ilmoittaa että häät kuvataan, tulee ne ketkä tulee, mutta loppujen lopuksi niitä häitä siinä ei paljoa edes näytetä. Toki ihmiset jotka auttavat häiden valmisteluissa näkyvät tv:ssä ja joutuvat antamaan kuvausluvan. Meillä ei auttanut kuin anoppi ja kaaso, ja minusta se oli oikeastaan hyvä et ei ollu liikaa sählääjiä.
No näinhän sen pitäisi ollakin. Riittää, että morsiusparilla on jonkinlainen yhteisymmärrys siitä, millaiset häät haluaa. Ja sen vuoksi ap:n ei tarvitsekaan kääntää miehensä sukulaisten päätä tässä asiassa vaan ainoastaan miehensä pää.

Kyllä ne häät on miehesikin häät..eikö häistä ole tarkoitus tehdä morsiusparille mukava,ikimuistoinen jne. ???
Mun mielestä se mies kuuluu siihen pariin ja mun mielestä on aivan luonnollista,että mies tahtoo oman äitinsä häihinsä...ja muutenkin sukulaisiaan...
Ette ole vielä aviossakaan ja jo yritetään tossuttaa :D

Ootko varma että haluat naida noin ahdasmieliseen sukuun :snotty: Tän ketjun jäljiltä haluan nyt ehdottomasti nähdä nämä häät :D

Mii tuu. Ketään ei vissiin ole vielä jätetty alttarille, nyt se vois tulla. Häistä sais varmaan hyvää ja viihteellistä kuvaa.

Sille miehelle ei siis kannata kertoa, jos se loukkaantuu tai jättää, tai huumori ei riitä niin ei se edes oikeesti rakastanut.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070749]mikä itsensäpaljastus??!! eikö se olisi hieno asia saada häät jopa tv-kuvattavaksi!? varmasti ihan jokainen ottaisi omasta häästään sellaisen jos saisi. Sitä patisi siitä maksetaan...[/QUOTE]

Jos olisin miehesi, lähtisin kävelemään.

• Tykkää
Reactions: LuvLucy
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24070848:
No mitä väliä sillä on, jos miehen sukulaiset ei sitten halua ohjelmaan tulla? Sanot miehelle, että sinä haluat teidän häänne telkkariin eikä sinua kiinnosta pätkääkään, onko häissänne miehesi sukulaisia vai ei. Jos miehesi pitää sukulaisiaan häissään tärkämpänä kuin tv-ohjelmaan pääsyä, niin mieti, haluatko sellaisen miehen kanssa edes mennä naimisiin.

Kyllä on noita sekaisin! Tai toivottavasti tuo yllä oleva oli sarkasmia... Olemme olleet miehen kanssa yhdessä 15 vuotta eikä hän halua naimisiin TV-häistä puhumattakaan. Ei kyllä olisi tullut edes mieleen jättää hyvää miestä sen takia, ettei halua naimisiin tai muuten hypi pillini mukaan. Ja nyt sinä annat neuvojasi yhtä fiksulle ihmiselle kuin itse olet, vai mitä sinun mielestäsi tästä pitäisi päätellä järjenjuoksustasi:

Jos miehesi pitää sukulaisiaan häissään tärkempänä kuin tv-ohjelmaan pääsyä, niin mieti, haluatko sellaisen miehen kanssa edes mennä naimisiin.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070749]mikä itsensäpaljastus??!! eikö se olisi hieno asia saada häät jopa tv-kuvattavaksi!? varmasti ihan jokainen ottaisi omasta häästään sellaisen jos saisi. Sitä patisi siitä maksetaan...[/QUOTE]

Jos olisin anoppisi, en koskaan suostuisi kanssasi samaan ohjelmaan. En kulkisi kanssasi edes samaa puolta tietä...

[QUOTE="vieras";24071289]Otsikon perusteella jo voi sanoa, ettei tuollaisella alatyylin kielenkäytöllä ole asiaa telkkuun.[/QUOTE]

Just tollasiahan ne hakee hääohjelmiin, wt.

Yhteistyössä