Nyt v*tuttaa ja rankasti! Olisimme päässyt mukaan Satuhäät ohjelmaan, mutta miehen sukulaiset ei suostunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruusunnuppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ruusunnuppu";24070894]niin ja mitä teille maksettiin? meille OLIS MAKSETTU 700 euroa...[/QUOTE]

Sen verran pikkuraha että ei maksa vaivaa. Saman rahan tai jopa huomattavasti enemmän saat omaan taskuusi kun laitat lahjalistaan kallista tavaraa ja tarjoat keittoa ruoaksi.

[QUOTE="Lila";24070813]Kuka hullu haluaa telkkariin omat häänsä?[/QUOTE]

Tuntuu niitä hulluja riittävän, kaikenlaisiin ohjelmiin mitä vaan keksitään.
"Kesän kaunein kakkapökäle"kin saisi varmaan satoja halukkaita kakkaajia ruutuun väkertämään paskaa.

[QUOTE="vieras";24071347]Sen verran pikkuraha että ei maksa vaivaa. Saman rahan tai jopa huomattavasti enemmän saat omaan taskuusi kun laitat lahjalistaan kallista tavaraa ja tarjoat keittoa ruoaksi.[/QUOTE]

lahjatkaan ei ole pääasia ja vaan ne häät sekä oma kulta siinä vierellä

[QUOTE="ruusunnuppu";24070749]mikä itsensäpaljastus??!! eikö se olisi hieno asia saada häät jopa tv-kuvattavaksi!? varmasti ihan jokainen ottaisi omasta häästään sellaisen jos saisi. Sitä patisi siitä maksetaan...[/QUOTE]

:wave: Täällä on heti yksi joka ei ottaisi, (lähes) huolimatta siitä mitä siitä maksettaisi. Ja tuo lähes siitä, että aina pitää jättää ovi auki miljoonatarjouksille..:D

[QUOTE="ruusunnuppu";24070771]siinä ohjelmassa haastatellaan kaikkia ja kaikkien pitää suostua esiintymään tv:ssä.... :([/QUOTE]

Mä aina ihmettelen miten niinkin moni suostuu tuohon.

lahjatkaan ei ole pääasia ja vaan ne häät sekä oma kulta siinä vierellä

Et sitten osannut lukea sieltä rivien välistä mitä lainaamallasi viestillä oikeasti tarkoitettiin.

Tämän palstan mukaan kun on kardinaalimoka laittaa se helvetin kerjuulista kutsun mukaan ja tarjota sitten halpaa soppaa josta ei edes nälkä lähde. Toivottavasti avaaja ei nyt niihin ainakaan sorru, kun on jo mokannut tv-häät.

Mä aina ihmettelen miten niinkin moni suostuu tuohon.

Onhan niitä sosiaalisia ihmisiä, jotka nauttivat esiintyä eivätkä koe tuollaisia tilanteita kiusallisena. Vaikka Suomessa tämä kulttuuri ja käytös aika pidättyväistä ja hillittyä onkin, niin on heitäkin, jotka eivät arastele vaan haluavat olla esillä. Toiselle se esiintyminen on unelmien täyttymys, toiselle katastrofi. Mitä pahaa siinä kuitenkaan on, tai miten se on keltäään pois, jos jotain toista ei ujostuta, vaan hän jopa nauttisi tilaisuudesta.
Onko tämä länkyttäminen oikeasti jotain kateutta kun itse ei uskallus riitä minnekään muuhun kuin katselemaan kotisohvalta kun toiset tekee ja elää unelmaansa. Olipa kyseessä nyt mikä tahansa tv-ohjelma tai vastaavanlainen tilanne, mikä niissä juuri kaikkia muita tuntuu häiritsevän, jos joku ventovieras haluaa osallistua.

Ja itse aiheeseen...

Koska häät on kuitenkin parin välinen asia, mielestäni suvun tulee paria kunnioittaa ja tulla niihin juhliin, jotka hääpari järjestää (voi olla tulemattakin) ymmärrän toki jos ujous estää osallistumasta, kohteliaasti voi kieltäytyäkin. Mutta mielestäni ihan turhaan vieraat rupeaa niskojaan parille nakkelemaan jos toiset haluaa häänsä noin toteuttaa. Mua ärsyttää monissa häissä yleisestikin se, että toisen tai molempien lähisuku luulee omistavansa tilauisuuden ja on vaatimassa hääjärjestelyiltä mieleisekseen. Siis tuli nyt jo ohi aiheen mieleen kahdet sukulaishäät viime kesältä. Toivottavasti itse en tule tällainen äiti ja anoppi tulevaisuudessa olemaan.

Turha tuota on surra, riittäähän noita ohjelmia - voit vaikka synnyttää TV:ssä, hakea parisuhde-, seksi tai lastenkasvatusneuvoja, pyytää siivoamaan/tuunaamaan kämppäsi tai jotain ihan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja meitä on moneksi;24071712:
Onhan niitä sosiaalisia ihmisiä, jotka nauttivat esiintyä eivätkä koe tuollaisia tilanteita kiusallisena. Vaikka Suomessa tämä kulttuuri ja käytös aika pidättyväistä ja hillittyä onkin, niin on heitäkin, jotka eivät arastele vaan haluavat olla esillä. Toiselle se esiintyminen on unelmien täyttymys, toiselle katastrofi. Mitä pahaa siinä kuitenkaan on, tai miten se on keltäään pois, jos jotain toista ei ujostuta, vaan hän jopa nauttisi tilaisuudesta.
Onko tämä länkyttäminen oikeasti jotain kateutta kun itse ei uskallus riitä minnekään muuhun kuin katselemaan kotisohvalta kun toiset tekee ja elää unelmaansa. Olipa kyseessä nyt mikä tahansa tv-ohjelma tai vastaavanlainen tilanne, mikä niissä juuri kaikkia muita tuntuu häiritsevän, jos joku ventovieras haluaa osallistua.

Totta, eikä mua muiden menemiset tai tekemiset häiritse. Ihmettelen vaan sitä että koska tuohon ohjelmaan pitää niin monelta kysyä lupa, että niinkin moni siinä lupien saamisessa onnistuu että jaksoja riittää katseltaviksi. Mielelläni katselen kyllä :) Ja itse olenkin nykymenon mukaan aika yksityinen ihminen, etten sentään muita itseeni vertaa.

[QUOTE="vieras";24070909]Pidä ne Plussalaisille. Täälä on niin köh... juhlavaa porukkaa, että varmasti tulee juhlakansa paikalle.[/QUOTE]

Niin ja häiden ruodintakin voitaisiin tehdä ihan paikan päällä... =)

[QUOTE="vieras";24072523]Niin ja häiden ruodintakin voitaisiin tehdä ihan paikan päällä... =)[/QUOTE]

Niin voitais. Ja pukeutuminen esiteltäis täällä sitten vieraidenkin osalta. Kovasti vaan räpsitte kuvia sieltä itsestänne ja toisistanne.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070828]kyllä me asiasta puhuttiin ja yritin selvittää miten tärkeää tämä asia on mulle. kyllä SE sen tajuaa, mutta ei sen sukulaiset. ne oli sanonut että selvä jjos haluat tuommoiset häät mutta he ei halua. piste.[/QUOTE]

Toivon todella, että mies tajuaa juosta ja LUJAA pakoon tuollaista naista, joka noin julkisuushakuinen ja narsistinen.

Jos siitä sais 7 miljoonaa niin mäkin harkitsisin. Tuskin siltikään haluaisin häitäni telkkariin. Jotkut asiat vaan on liian arvokkaita ja henkilökohtaisia myytäväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24070848:
No mitä väliä sillä on, jos miehen sukulaiset ei sitten halua ohjelmaan tulla? Sanot miehelle, että sinä haluat teidän häänne telkkariin eikä sinua kiinnosta pätkääkään, onko häissänne miehesi sukulaisia vai ei. Jos miehesi pitää sukulaisiaan häissään tärkämpänä kuin tv-ohjelmaan pääsyä, niin mieti, haluatko sellaisen miehen kanssa edes mennä naimisiin.

Mietipä toi viimeinen lause uudestaan... Pitäiskö sittenkin miehen ajatella, että jos vaimoa ei kiinnosta sukulaiset minkään vertaa.. mut johonkin tv-ohjelmaan pääsy kyllä.. niin ei hyvää päivää!!

• Tykkää
Reactions: röppö

Yhteistyössä