Nyt v*tuttaa ja rankasti! Olisimme päässyt mukaan Satuhäät ohjelmaan, mutta miehen sukulaiset ei suostunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ruusunnuppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"ruusunnuppu"

Vieras
Ilmottauduimme ihan spontaaneisti Satuhäät kuvauksiin (siis en todellakaan ajatellut että pääsen mukaan kun ilmottautusin) ja sitten sieltä ohjelmasta soitettiin!! Olisimme päässyt mukaan! Melkein jo lupautusin (mut onneksi en!) koska miehen sukulaiset teilasivat aivan koko jutun saman tien! Törkeetä mun mielestä! Ei ole heidän asia teilata toisten tärkeää asiaa. Mutta koska siinä kysytään lähipiirin suostuvaisuus ja lupa ohjelman kuvaamiseksi niin ei se sitten käynyt. Mm. anoppi sano ettei tule häihin sitten ja piste. Ja muitakin miehen sukulaisia. Eli se siitä. Kyllä vi---ttaa se olisi ollut meillä ja semmoinen kerran elämässä juttu.......

Ja pikku narsisti siellä haluaisi sen tunnin kuuluisuutta välittämättä muiden ihmisten (kymmenien) mielipiteestä. "Itsensä paljastelu" ei ole välttämättä kaikkien juttu ja sitäkin on syytä kunnioittaa.
Eikös ne häät ole kerran elämässä tilaisuus kaivataanko siihen vielä TV-ryhmää?

• Tykkää
Reactions: emppu75
[QUOTE="vieras";24070711]Sulla on selvästi fiksumpia sukulaisia jopa anoppi, kuin sinä itse.[/QUOTE]
Peesi. Voit toki vielä kysyä, että jos suostuisivat esiintymään naamarit päässä.

Sun sukulaiset on fiksuna vissiin lukenu palstaa ja tietää, mikä paskasade tulee niskaan sitten esityksen jälkeen... ;) :D Eli loppuviimeksi ei kannata olla murheellinen - säästyt monelta mielipahalta.

Ja pikku narsisti siellä haluaisi sen tunnin kuuluisuutta välittämättä muiden ihmisten (kymmenien) mielipiteestä. "Itsensä paljastelu" ei ole välttämättä kaikkien juttu ja sitäkin on syytä kunnioittaa.
Eikös ne häät ole kerran elämässä tilaisuus kaivataanko siihen vielä TV-ryhmää?

mikä itsensäpaljastus??!! eikö se olisi hieno asia saada häät jopa tv-kuvattavaksi!? varmasti ihan jokainen ottaisi omasta häästään sellaisen jos saisi. Sitä patisi siitä maksetaan...

[QUOTE="vieras";24070718]Peesi. Voit toki vielä kysyä, että jos suostuisivat esiintymään naamarit päässä.[/QUOTE]

siinä ohjelmassa haastatellaan kaikkia ja kaikkien pitää suostua esiintymään tv:ssä.... :(

[QUOTE="vieras";24070769]Myy persettä. Siitäkin maksetaan.[/QUOTE]

oletpa halpamainen, itse tuskin olet päässyt naimisiin tai koskaan pääset. olet varmaan rumakin.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070771]siinä ohjelmassa haastatellaan kaikkia ja kaikkien pitää suostua esiintymään tv:ssä.... :([/QUOTE]
No tietenkin kysytään ensin suostumusta, jos joku halutaan esiintymään televisio-ohjelmaan. Ei kenenkään tarvitse vastoin tahtoaan televisiossa esiintyä. Ei se tarkoita sitä, että kieltäisi koko ohjelman tekemisen. Kutsutte häihinne vain ne, joille ohjelmassa esiintyminen on ok ja saatte televisiohäänne.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070771]siinä ohjelmassa haastatellaan kaikkia ja kaikkien pitää suostua esiintymään tv:ssä.... :([/QUOTE]
Enpä sitten enää ihmettele tähän saakka nähtyjen jaksojen tasoa...

• Tykkää
Reactions: BangBang
En minäkään suostuisi. En ymmärrä tätä nykyajan julkisuushakuisuutta. Mikä ihmeen hinku ihmisillä on päästä telkkariin? Ymmärrän kyllä, että varmaan minä vaan olen sitten outo, mutta minusta kaikille on suotava yksityisyytensä, jos niin haluavat. Palkkaa joku tyyppi kuvaamaan häänne ihan itsellenne vaan, jos niin haluat. Minusta on törkeää patistaa jotain esiintymään telkkarissa, jos ei siihen henkilöllä itsellään ole kiinnostusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24070809:
Puhu se ympäri.

kyllä me asiasta puhuttiin ja yritin selvittää miten tärkeää tämä asia on mulle. kyllä SE sen tajuaa, mutta ei sen sukulaiset. ne oli sanonut että selvä jjos haluat tuommoiset häät mutta he ei halua. piste.

[QUOTE="ruusunnuppu";24070795]ei mies halua...[/QUOTE]

Vaihda miestä. Häät on varsinkin naiselle niin tärkeä juhla, että tässä pitää kävellä miehen yli jos se on torvelo. Joka tapauksessa sinä ja mies päätätte millaiset häät järjestätte ja ketä sinne kutsutaan. Jokainen kutsuttu voi sitten päättää tuleeko sinne vai. Itse peruisin tuossa tilanteessa häät nyt ja näyttäisin miehelle ovea. Vai halauatko, että miehen sukulaiset saavat avioliiton aikana päättää kaikesta mitä teette?

Yhteistyössä