Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Heh pakko vastata vielä tähän.
Eli jos muin ymmärtämisessä on vikaa niin on kyllä muidenkin. Olen tämänkin JO KERTAALLEEN selittänyt että en myy tuotetta kahteen kertaan. Jos joku haluaa ostaa tuotteen tätä kautta niin suljen huudon ennen kun sen lupaan myydä ja jos on huutoja niin en edes pidä myynnissä muualla. Ekasta huudosta jo otan pois sen muualta myynnistä ja tämän kanssa ei ole ollut ongelmia. Kuvitelkaa mut niin epäreiluks kun haluatte mutta näin olen saanut tavaroita hyvin kaupaksi ilman että kukaan on pettynyt tai olen joutunut peruman kaupat. Ikävää että muut eivät osaa asioita näin hoitaa. Joka tapauksessa joku joutuu välillä pettymään jos esim. kaksplussalla on kaksi ostajaehdokasta niin toiselle vaan voi myydä ja pettymys tai ei niin tilanne on sama.
Kuvitellaan tällainen tilanne sitten vielä. Jos sulla on nyt se tuote myynnissä huutonetissä ja ilmesesti jossain muuallakin (vaikka niinkään ei saisi olla), niin mitä jos samaan aikaan joku tekee sen ensimmäisen huudon, kun olet sitä jollekin toiselle myymässä huutonetin ulkopuolella. Mitä sitten teet?