Nyt tyhmä kysymys, mutta postimyynnistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin miten paketti palautetaan? Minä olen repinyt muovipussin auki, tungenko vaatteen takaisin sinne ja vedän vain jotain teippiä päälle, että pussi pysyy kiinni? Entä ojennanko sen palautusilmoituksen vain sille postin työntekijälle, ja pitääkö mun kirjoittaa palatusosoite johonkin?

Katso palautusohjeet kyseisin firman nettisivuilta. Siinä luettelossa missä siis lueteltu vaattee yms, mikä se nyt olikaan nimeltään, niin myös siinä voi lukea palautusohjeet. Palautusilmoitus pitää olla pussin sisällä kun teet palautuksen, ja siihen kirjaat syyt palautukseen. Sitten tosiaan vaatteet takas pussiin, pussi teipillä kiinni ja joku palautusosote päälle.

Mut firman nettisivuilta löytyy paremmat tiedot :) Ne voi meinaan vaihdella.

Lue ohjeet firman sivuilta tai lapuista. Yleensä paketin mukana tulee palautuslaput. Suomessa palautus ei maksa mitään, mutta jos olet tilannut ulkomailta (vaikka suomenkielisiltä sivuilta), ei palautus välttämättä onnistu. Yleensä firmat vaatii, että tuotteet palautetaan alkuperäispakkauksissa ja pusseissa. Jos esim. kenkälaatikkoa ei palauta tai se on rikki, voi joutua maksamaan korvausta.

Yhteistyössä