Nyt tunnustan, tänään menee mönkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elefantteni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elefantteni

Vieras
Tänään ei laihdutus onnistu! Ollaan miehen kans riidelty mailitse koko päivä ja olen parkuen täs lapseni tänään hoitanut.
Eli nyt aikoo äijä pösiläinen tuoda mulle iiiiison karkkipussin. Nyt ei kyl muu auta lohdutukseksi! Siis itse tieten pyysin tuomaan kun muu ei nyt auta enää. Ulos en voi mennä jotne älkää edes ehdottako. Silmät itkettyneet ja pakkastakin niin pirusti, että ei puhettakaan. Joten sallin itselleni tänään herkkupäivän. Ei voi mitään..

Auttakkee ny vähän ja sanokaa et ei se tähän se elämä kaadu. Kaikki on taas päin.. sanonko mitä... :'( :'( :'(

ei hätää.... :hug: :hug: mulla meni koko viikonloppu pielee.... söin mitä huvitti... oon kyl käyny sellasen 45 min lenkin joka päivä ja äsken kävin koiran kans reilun tunnin lenkin... :) :) ja ku laitto hyvin päälle ni tuli ihan kuuma..

eli siis ei hätää...!!!!! eteenpäin vaan porskkutetaan vaik välil meniskin mönkään...!!! :) :) :heart:

Voi kuule,sama täällä.Tähän asti ollut motivaatio tosi korkea,kunnes eilen piti mies viedä sairaalaan leikattavaksi.Ei onneksi mitään hirmu vakavaa mutta sen verran masentaa että oli ihan pakko juoda oikein pullakahvit.EIKÄ siinä vielä kaikki.Tänään ahmin kitkatin ja viineriä.KYLLÄon ihminen heikko kun pitää tolla lailla ahmia.Nyt sitten on huono omatunto.Sitten kun äijän saan kotiin taas niin otan kyllä itteäni tiukasti niskasta kiinni. :(

Joskus herkuttelu panee elimistöön vauhtia, ja saattaa joskus auttaa jumituksessakin. Elimistöä tavallaan huijataan luulemaan että ei tarvitsisi pitää läskeistä kiinni kynsin ja hampain, kun energiaa tuleekin yltäkyllin..
Mä en uskalla kokeilla, koskapa taidan olla herkkuholisti; alkaa pitkä herkkukierre herkästi :ashamed:

No eipä tuo mittään, jos ei ole suklaata. Esim. irttareissa on yleensä alle 1% rasvaa. Sokerin muutrtuminen läskiksi on kyllä pitkä prosessi. Jos liikut normaalisti niin et kyllä liho tosta karkkipussista.

Yhteistyössä