"vieras"
Puhut asiaa.Parempi olla oma itsensä sukupuolirooleista välittämättä. Oli sitten mies tai nainen, kovat tai pehmo. Parasta on mielestäni olla pehmeä kovalla ytimellä.
Puhut asiaa.Parempi olla oma itsensä sukupuolirooleista välittämättä. Oli sitten mies tai nainen, kovat tai pehmo. Parasta on mielestäni olla pehmeä kovalla ytimellä.
Ihmiset eivät toimi tyhjiössä, vaan heidän tekemisiin vaikuttaa mm toiset ihmiset. Jos sinun vaimosi haukkuisi sinua päivittäin, olisi muutenkin ilkeä ja negatiivinen, niin uskotko todella, että itse vain ihailisit häntä ja olisit yltiöpäisen herttainen hänelle?Parempi olla oma itsensä sukupuolirooleista välittämättä. Oli sitten mies tai nainen, kovat tai pehmo. Parasta on mielestäni olla pehmeä kovalla ytimellä.
:hug:Kaivelin muutama päivä sitten kirjoittamani aloituksen eräästä lapsiin liittyvästä pulmasta. Mielestäni suht. arkipäiväistä kasvatukseen liittyvää kuitenkin. Olen ollut kipeänä ja olen nytkin, joten palasin siihen vasta. Suurin osa vastauksista oli haukkumista ja mun koko äitiyteni ja jopa olemassaoloni kyseenalaistamista.
Varmaan se, että olen kipeä, herkistää kahta kauheammin, mutta kyyneleet vaan valuu ja kurkkua kuristaa.
Yritän muistaa tämän ja olla kirjoittamatta enää.
Se voi tuntua siltä, koska en jaksa avata ajatuksiani kovin paljoa tai tarkkaan palstalla. En tee muiden kotitehtäviä, yritän lähinnä vain herätellä pohtimaan.Sinun kanssasi ei kukaan jaksa keskustella, koska tekstisi ovat pelkkiä jaarittelevia, yleistäviä tekstiseiniä. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä, mutta suosittelisin oikeasti sitä itsetutkiskelua, jos tuntuu että vika on koko naissukupuolessa, tai edes suomalaisissa naisissa.
En ole kiistänyt, etteikö Suomessa olisi tällaisia naisia. Ihmettelen ainoastaan, miten heitä on niin valtavan vähän erityisesti vähän varttuneemmissa naisissa. Minä juuri kaipaisin enemmän yksilöyttä naisiin Suomessa, nyt kaikki ovat vähän haukotuttavan samanlaisia, joko ei uskalleta poiketa tai sit vedetään överiksi. Meillä on paljon mustavalkoisuutta Suomessa yleensä keskustelussa tämän tyyppisistä aiheista.Uskon myös, että osa noista muuttokehotuksistakin on sanottu ihan hyvällä. Jos oikeasti tuntuu siltä, että ulkomailla niitä ihania naisia riittää, niin miksi et mene sinne sellaista etsimään? Miksi suomalaisen naisen pitäisi muuttua sinua varten? Ja nimenomaan kaikkien suomalaisten naisten, koska ihan varmasti Suomessakin on niitä sinun makusi mukaisia naisellisia naisia, jos vaan alkaisit katsoa ihmisiä yksilöinä.
Ei minusta mene aiheen vierestä. Tuskin voit kiistää, etteikö suomalainen nainen olisi aika kovasanainen ja voimakas verrattuna muihin kulttuureihin.Tapanasi on myös kaapata toisten ketjuja ja alkaa jauhaa tätä samaa litaniaa, joka menee ketjun aiheen vierestä. Taas yksi osoitus siitä kunnioituksen puuttumisesta, ja nimenomaan naisia kohtaan.