Joku fiksu vois kehitellä jonkun lääkkeen, ja sitä kun väkisin annettas, lakkais vehkeet vallan seisomasta. Se ois sopiva kosto pedofiilille. Tai joku polttomerkki otsaan, josta koko kansa näkee mimmonen ihminen on kyseessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:koska pedofili on yks pakko-oire häiriön muoto.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Joku fiksu vois kehitellä jonkun lääkkeen, ja sitä kun väkisin annettas, lakkais vehkeet vallan seisomasta. Se ois sopiva kosto pedofiilille. Tai joku polttomerkki otsaan, josta koko kansa näkee mimmonen ihminen on kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Joku fiksu vois kehitellä jonkun lääkkeen, ja sitä kun väkisin annettas, lakkais vehkeet vallan seisomasta. Se ois sopiva kosto pedofiilille. Tai joku polttomerkki otsaan, josta koko kansa näkee mimmonen ihminen on kyseessä.
Tämä on taas tätä korkealentoista potaskaa.
Mietitäänkö, miten saadaan asia OIKEASTI liikkeelle?! Ymmärrättehän, että ei ole mitenkään mahdollista meidän lähteä polttomerkitsemään ketään tai lähettämään kuvia Valiolle, ei ne niitä paina mihinkään.
Täytyykö järjestää joku yhden naisen mielenosoitus (tai utopistisesti haaveilla saavansa tuhatpäisen joukon liikkeelle...?) ja kutsua media paikalle? Täytyykö minun tehdä itse jotakin niin ääripään juttuja, että VARMASTI saan asialle julkisuutta ja sitä kautta asiaa esille? Jotakin sellaista, joka ei jää yhdeltäkään medialta huomaamatta.
Tämä täytyy suunnitella huolella. Mietintämyssyssä kuhisee.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Joku fiksu vois kehitellä jonkun lääkkeen, ja sitä kun väkisin annettas, lakkais vehkeet vallan seisomasta. Se ois sopiva kosto pedofiilille. Tai joku polttomerkki otsaan, josta koko kansa näkee mimmonen ihminen on kyseessä.
Tämä on taas tätä korkealentoista potaskaa.
Mietitäänkö, miten saadaan asia OIKEASTI liikkeelle?! Ymmärrättehän, että ei ole mitenkään mahdollista meidän lähteä polttomerkitsemään ketään tai lähettämään kuvia Valiolle, ei ne niitä paina mihinkään.
Täytyykö järjestää joku yhden naisen mielenosoitus (tai utopistisesti haaveilla saavansa tuhatpäisen joukon liikkeelle...?) ja kutsua media paikalle? Täytyykö minun tehdä itse jotakin niin ääripään juttuja, että VARMASTI saan asialle julkisuutta ja sitä kautta asiaa esille? Jotakin sellaista, joka ei jää yhdeltäkään medialta huomaamatta.
Tämä täytyy suunnitella huolella. Mietintämyssyssä kuhisee.
mieti hyvin ettei sua ittees leimata kylähulluksi.
menee pian tärkeä asia harakoille...
Liittykää mukaan pedofiilit kampanjaan. Haluamme painaa paitoja joissa lukee pedofiili ja tuoda pedofiilian ylpeydellä esiin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21962400:piirtäkää samalla ruksi otsaan, helpomipi osua ..
Siis joo, ihan samaa mieltä olen kanssasi, että pedofiilien henkilötiedot ja kuvat julkisiksi! Mutta tuollainen systeemi on vielä aika kaukana, täytyy ensin aloittaa ruohonjuuresta.