Nyt tuli mitta täyteen- miten laitetaan pedofiileille luu kurkkuun? Ehdotuksia?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinttara

Vieras
Pedofiilit saa mellastaa ihan vapaasti, eikä kiinni jäätyäänkään juuri tuomioita saa. Ei voi jatkua näin, että lapset kärsivät ja aikuiset eivät tee yhtikäs mitään (paitsi voivottelevat)!

Barrikadeille perkele tässä on noustava, ei auta muu. Nyt oikeaa toimintaa asian eteen!!! Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö on yllättävän yleistä: se tieto kaikkien korviin. Toiseksi: "tuomiot" on surkeita, niitä pitää koventaa. Siinä on jo alku.

Kertokaa kaikki ideat, miten asiaa voisi saada eteenpäin, kuuluville, muutosta, jotain!

Julkinen häpäisy olisi tehokkain ja kaiken lisäksi tietäsimme minkä näköisten hyypiöiden lähettyvillä ei kannata oleskella.
Kuvat maitopurkin kylkeen ja lehtin kanteen ihan pienimmistäkin teoista.

Onko ainoa keino meillä tavallisilla ihmisillä tehdä asiasta julkinen? Ihmisten, joilla on jotakin kautta (omat kokemukset, siskon, äidin, veljen, oman lapsen kautta...) kokemuksia asiasta, antaa haastatteluja omilla kasvoillaan, järjestää mielenilmauksia, perustaa järjestö, nettisivut, pommittaa kansanedustajia, järjestää tempauksia....?

Alkuperäinen kirjoittaja yrgh:
Julkinen häpäisy olisi tehokkain ja kaiken lisäksi tietäsimme minkä näköisten hyypiöiden lähettyvillä ei kannata oleskella.

Nyt kiitos ihan käytännönläheisiä, toteutettavia juttuja eikä mitään utopiaa kiitos.

Nyt on tarkoitus oikeasti alkaa toimia, eikä vain puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Nyt kiitos ihan käytännönläheisiä, toteutettavia juttuja eikä mitään utopiaa kiitos.

Siis joo, ihan samaa mieltä olen kanssasi, että pedofiilien henkilötiedot ja kuvat julkisiksi! Mutta tuollainen systeemi on vielä aika kaukana, täytyy ensin aloittaa ruohonjuuresta.

ennen vanhaan oli käytössä kylän keskeisellä paikalla jalkapuu. semmoseen vaan kaikkien kateltavaks, joku vaan vahtimaan ettei kukaan hengiltä hakkaa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jalkapuu

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
äänestämällä perussuomalaiset hallituksen johtoon saadaan kovemmat tuomiot.

Entä jos muuten inhoaa ko.puoluetta?

mitäs pahaa ne on tehnyt.

No ei mitään pahaa mutta ovat kanssani vain lähes joka asiasta eri mieltä ja arvomaailma tyystin erilainen kuin minulla. Ei se rikos ole, mutta en itse halua tukea puoluetta jolla/jonka edustajilla on MIELESTÄNI typeriä mielipiteitä.

No tämä on taas tätä turhaa paskanjauhantaa, eikä mitään tapahdu.

Kovat on puheet, mutta kun lähistölle tulee tapauksia, eipä löydy pokkaa keneltäkään tehdä yhtään mitään. Nähty on.

Siis joo, ihan samaa mieltä olen kanssasi, että pedofiilien henkilötiedot ja kuvat julkisiksi! Mutta tuollainen systeemi on vielä aika kaukana, täytyy ensin aloittaa ruohonjuuresta.

Kerätään adressi valiolle, jos ne vaikka painais näitä kuvia!

Kovat on puheet, mutta kun lähistölle tulee tapauksia, eipä löydy pokkaa keneltäkään tehdä yhtään mitään. Nähty on.

mitäs ite olet tehny :attn:
muuta kun tänne kirjottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tai voishan niiltä katkasta pään poikki :whistle:

Väkivalta lisää väkivaltaa. Monet pedofiilit ovat itse pedofiilin uhreja, eli jonkin moinen kierre tässä on menossa. Tuomioiden koventaminen ja se että asioista ei vaieta ovat varmasti varteenotettavia keinoja. Pedofiilin uhri joka ei ole saanut asianmukaista apua asioidenkäsittelyyn on suuressa riskissä kasvaa pedofiiliksi itsekin.

Sitähän sinä et tiedä, ja minä taas en voi kertoa. Tietyistä syistä.

Ymmärrän näkökulmanne, mutta jos keksitte oikeasti mitään käytännönläheistä, toteutettavaa ehdotusta, otan kiitollisena vastaan.

Perustaiskos vaikka Pedofiilit pölkylle ry:n...onkohan tämän tyyppistä yhdistystä vielä olemassa? Pitänee selvittää.

Venäjällä harkitaan pedofiilien kemiallista kastraatiota.
Asiasta pitäisi nostaa iso ja näkyvä haloo. Mä olen huomannut että jos alan puhumaan tästä jossain, niin kukaan muu ei halua siitä puhua. Missä tästä voi puhua kun naiset eivät ota mitään kantaa? Kaikki istuvat vaivaantuneina ja puheenaihe muutetaan tosi vikkelään.
Joskus suorastaan raivostuttaa! Ja joo, mulla ei ole omakohtaisia kokemuksia pedofiileista. Olen nimittäin törmännyt tähän luuloon.

Tilanne on niin toivoton, että tuntuu siltä, ettei mitään ole tehtävissä. Adresseja on niin paljon, että ne kuomoavat toisensa, eivätkä päättäjät ole niistä tosimielellä kiinnostuneitä. Toiseksi on tämä ihmisten väärä käsitys tapausten "harvinaisuudesta", vaikka isolle määrälle suomalaislapsista on raiskatuksi tuleminen/muu vastaava arkipäivää.

Ihmiset vaalivat yksityisyyttään niin, ettei terkkari saa lapsen pikkareihin kurkata, siitäkin nousee hirvittävä haloo.

Yksityisyys estää myös pedofiilien naaman julkistamisen. Lastensuojelun verukkeella.

Ymmärrän näkökulmanne, mutta jos keksitte oikeasti mitään käytännönläheistä, toteutettavaa ehdotusta, otan kiitollisena vastaan.

Perustaiskos vaikka Pedofiilit pölkylle ry:n...onkohan tämän tyyppistä yhdistystä vielä olemassa? Pitänee selvittää.

samoin...

Väkivalta lisää väkivaltaa. Monet pedofiilit ovat itse pedofiilin uhreja, eli jonkin moinen kierre tässä on menossa. Tuomioiden koventaminen ja se että asioista ei vaieta ovat varmasti varteenotettavia keinoja. Pedofiilin uhri joka ei ole saanut asianmukaista apua asioidenkäsittelyyn on suuressa riskissä kasvaa pedofiiliksi itsekin.

Mihin tutkimukseen perustat tietosi? Minä sanon, että kaupunkilegendaa tuo väite!

Suurin osa pedofiilien uhreista elää valtavan itseinhon ja tekijään kohdistuvan vihan kanssa, ja ymmärtää erittäin hyvin, miten sellainen toiminta tuhoaa ihmisen. Miksi sellaista haluaisi muille? Täytyy olla pahasti muutakin vialla päässä, ei "pelkän" traumaattisen lapsuuden kokeminen tee kenestäkään pedofiiliä.

Pedofiilin uhri on suuressa vaarassa syrjäytyä elämästä kokonaan ja päätyä itsemurhan kautta mullan alle. Tai muuten vaan elää sitkistelee elämänsä joka menee epäonnen jatkumona päin helvettiä vuosi toisensa jälkeen.

Mihin tutkimukseen perustat tietosi? Minä sanon, että kaupunkilegendaa tuo väite!

Suurin osa pedofiilien uhreista elää valtavan itseinhon ja tekijään kohdistuvan vihan kanssa, ja ymmärtää erittäin hyvin, miten sellainen toiminta tuhoaa ihmisen. Miksi sellaista haluaisi muille? Täytyy olla pahasti muutakin vialla päässä, ei "pelkän" traumaattisen lapsuuden kokeminen tee kenestäkään pedofiiliä.

Pedofiilin uhri on suuressa vaarassa syrjäytyä elämästä kokonaan ja päätyä itsemurhan kautta mullan alle. Tai muuten vaan elää sitkistelee elämänsä joka menee epäonnen jatkumona päin helvettiä vuosi toisensa jälkeen.

Minäkään en ole nähnyt yhtään tosilukuja tuosta aiheesta. Suurin osa hyväksikäyttäjistä on miehiä. Suurin osa hyväksikäytetyistä on tyttöjä. Luvut eivät missään vaiheessa kohtaa.

samoin...

Selvä, ymmärrän.

Joistakin asioista on parempi olla hissukseen.

Yhteistyössä