Nyt tuli mitta täyteen kerjäläisistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerjäläiset pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerjäläiset pois

Vieras
Eilen Rauatientorilla monta kerjäläisnaista tyrkytti jotain paperia melkein iholle monta kertaa. Tänään Elielinaukiolla sama homma ja kun puistelin päätä niin mitä tekee tämä kerjäläistyttö, sanoo mulle "Fuck You Bitch". Mulla oli kiire bussiin enkä ehtinyt sanoa hänelle takaisin mitään. Bussissa mulle tuli paha mieli tuosta ja olen siitä vieläkin hämmentynyt miten voi sanoa tuntemattomalle noin.

No eihän tuo nyt mitään uutta ole,
täällä jos et osta niitä ruusuja ne heittäävät ne lähinnä naamallesi ja alkaa kiljumaan että koitat varastaa ne.
Siltojen päältä kaadetaan paskavettä auton tuulilasin päälle ja sitten avuliaasti tullaan rahaa vastaan siivoamaan tuo lasi...elämä on

ne pitäis pistää koneella takas kotimaahansa... ja perusteena toi että ovat turisteja.. ihan perseestä... en mäkään lähde mihinkään lomalle kerjäämään rahaa, ja jso mulla ei ole tarpeeksi rahaa olla siellä lomalal niin muthan passitetaan sieltä kotiin koska silloin en voi olla lomalla...

Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläiset pois:
Eilen Rauatientorilla monta kerjäläisnaista tyrkytti jotain paperia melkein iholle monta kertaa. Tänään Elielinaukiolla sama homma ja kun puistelin päätä niin mitä tekee tämä kerjäläistyttö, sanoo mulle "Fuck You Bitch". Mulla oli kiire bussiin enkä ehtinyt sanoa hänelle takaisin mitään. Bussissa mulle tuli paha mieli tuosta ja olen siitä vieläkin hämmentynyt miten voi sanoa tuntemattomalle noin.

Arg, en ole väkivallan kannattaja mutta jos mulle tultaisiin nartuttelemaan niin saa tuntea nahoissaan eli läimäytys päin näköä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kerjäläiset pois:

Arg, en ole väkivallan kannattaja mutta jos mulle tultaisiin nartuttelemaan niin saa tuntea nahoissaan eli läimäytys päin näköä!!!

ja tähän joku ählämi taas sanoisi "rasisti"