Nyt tuli itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
:'( kai se on stressi mikä purkautuu ja sai mut vollottamaan :ashamed:
Vauva voi hyvin sairaalassa ja pääsis kyllä kotiinkin, mutta en mä uskalla ottaa vielä, kun ei tiedä mihin suuntaan tauti on kääntymässä.

Lääkäri sanoi että vauva saa kyllä olla sairaalassakin, kun tuosta hinkusykästä ei koskaan varmaksi tiedä.Koko ajan on kuitenkin ollut hyväkuntoinen hinkuyskäpotilaaksi.

Mun piti tänään mennä käymään siellä, mutta nyt on kurkku kipee ja nuhaa, joten en taida riskeerata vauvan vointia :/

Mun vauva joutui aikoinaan olemaan 1kk:n ikäisenä viikon sairaalassa mut mä "asuin" siellä osastolla hänen kanssaan (nukuin osaston lattialla patjalla ),en olis voinut jättää sinne yksin.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
:'( kai se on stressi mikä purkautuu ja sai mut vollottamaan :ashamed:
Vauva voi hyvin sairaalassa ja pääsis kyllä kotiinkin, mutta en mä uskalla ottaa vielä, kun ei tiedä mihin suuntaan tauti on kääntymässä.

Lääkäri sanoi että vauva saa kyllä olla sairaalassakin, kun tuosta hinkusykästä ei koskaan varmaksi tiedä.Koko ajan on kuitenkin ollut hyväkuntoinen hinkuyskäpotilaaksi.

Mun piti tänään mennä käymään siellä, mutta nyt on kurkku kipee ja nuhaa, joten en taida riskeerata vauvan vointia :/

:hug: :hug: :hug: Voi itku, kyllä se siitä!!! Voi harmi, että tuollaisen taudin lykkäsi noin pikkuiselle. Meillä oli tuo myös ja se hinkuyskä oli isommallekin rankkatauti. Tytär oli silloin kolmevuotias.

Yhteistyössä