K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nooby,onko sun mielestä ok paketoida/naamioida ranskanleipä tai joulukinkku lahjaksi? Noi hyötytavarat ei ole lahjoja vaan naamioitu lajhaksi lahjanpuuttuessa.
Jännä juttu, miten eri tavoin ihmiset suhtautuu. Meillä on aina, siis ihan aina, annettu joululahjaksi myös jotain hyödyllistä. Ja kun ikää tulee lisää, niin yhä enemmän juuri jotain hyödyllistä.Nooby,onko sun mielestä ok paketoida/naamioida ranskanleipä tai joulukinkku lahjaksi? Noi hyötytavarat ei ole lahjoja vaan naamioitu lajhaksi lahjanpuuttuessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25304456:Jännä juttu, miten eri tavoin ihmiset suhtautuu. Meillä on aina, siis ihan aina, annettu joululahjaksi myös jotain hyödyllistä. Ja kun ikää tulee lisää, niin yhä enemmän juuri jotain hyödyllistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25304456:Jännä juttu, miten eri tavoin ihmiset suhtautuu. Meillä on aina, siis ihan aina, annettu joululahjaksi myös jotain hyödyllistä. Ja kun ikää tulee lisää, niin yhä enemmän juuri jotain hyödyllistä.
Alkuperäinen kirjoittaja zädäm harmaana;25304482:Nyt olikin kyse 12 vuotiaasta, joka ei vielä välttämättä ymmärrä hyödyllisen päälle. Mä ymmärrän että krääsää ei kantsi ostaa, mutta kun kyse on näinkin pienistä, niin jotakin extralukusuta olisi kiva saada.
Mun lapsiraukat ovat saaneet hyödyllisiä lahjoja jo heti ekasta joulustaan lähtien. Mutta mä ymmärrän kyllä, että tämän päivän 12-vuotiaalle voi ottaa koville, jos ei saa lahjaksi mitään toivomaansa. Pidän silti erittäin ikävänä asiana sitä, jos ystävyyssuhteet ovat kiinni lapsen saamista lahjoista.Alkuperäinen kirjoittaja zädäm harmaana;25304482:Nyt olikin kyse 12 vuotiaasta, joka ei vielä välttämättä ymmärrä hyödyllisen päälle. Mä ymmärrän että krääsää ei kantsi ostaa, mutta kun kyse on näinkin pienistä, niin jotakin extralukusuta olisi kiva saada.
Alkuperäinen kirjoittaja Soppakauhatäti;25304837:Minuakin vähän ihmetyttää miksi ne lapaset ja pesuainesetit olisivat jotenkin huonompia lahjoja. Itselläni tyttö 13v joka sai joululahjaksi uuden toivomansa kännykän (maksoi 100) ja sen lisäksi toivoi myös juuri noita kylpyainesettejä, villasukkia, lapasia, muumimukeja, "tuubihuiveja" ja sen sellaisia. Niin että aika monikin nuori toivoo sellaisia lahjaksi, en usko että ne välttämättä apn pojan mielestä huonoja olivat olleet, häntä oli vain harmittanut lahjojen vähyys ja se, että mitä kaverit sanovat. Ihan ymmärrettävää, vaikka toisaalta äiti toimi tilanteessa oikein.
Apua ei! Näin pelaaja ihmisenä en todellakaan suosittelisi ostamaan jotain toista suhteellisen kallista VANHEMPAA konetta siksi että "Tämän nyt on kelvattava kun on halvempi ja jos ei kelpaa niin ompa kiittämätön kakara." Se on täysin eriasia tuo kakkos kone kuin kolmonen. Se on vähän kuin antaisi lahjaksi viimevuoden änärin! LOLOLOL.Jos sillei oo pelikonsolia niin miksei vois ostaa vaikka pleikkari kakkosta käytettynä. noin niinkun aluks kun rahatilanne on tiukka. senjälkeen jos ei kelpaa niin voi jo sanoa lasta kiittämättömäksi. kaiken ei tarvitse olla uutta.
Tässä on kyllä ihan kasvatuksen paikkakin. Mun poikani ei ole ikinä hinkunut merkkivaatteiden perään eikä ole kyllä tytärkään. Mutta en ole minäkään. Nämä ovat asioita, jotka lähtevät vanhempien arvomaailmasta ja tavasta, millä lapsiaan kasvattavat. Jos vanhempienkin asenne on se, että täytyyhän lapsen saada, kun kerran kavereillakin on, niin mun mielestä ollaan metsässä. Nuori voi aivan hyvin löytää oman pukeutumistyylinsä ilman kalliita merkkejä vaatteen sisäsaumassa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25305652:Koska ap:n lapsi on poika, eikä ole kiinnostunut räteistä?
Tytöille on siinä mielessä helpompaa ostaa vaatteita, koska tytöille usein "kelpaavat" tyyliin h&m, only, vero moda jne. Pojilla on usein tarkempaa, että merkki on just eikä melkein. Täytyy olla Carharttia, Converseä, Osirista, Volcomia ja mielellään niin että merkki myös kunnolla näkyy. Näin siinä 11-15 vuoden iässä, kunnes se oma tyyli muotoutuu.