110 senttiä. Tytön huoneeseen raahattiin tänä aamuna.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs::flower: Hieno on, missä toi on teillä? Kuinka korkea?
On vanha huutonetistä ostettu puukaappi.Alkuperäinen kirjoittaja juups:Kivan näköinen, ootteko tehneet tuon jostakin hyllystä/kaapista?
Huonekaluista harmaa lipasto, keittiön tuolit ja yläkerrassa olevat pikkutuolit on tiimarista. Muuten ollaan tehty itse.Alkuperäinen kirjoittaja .:vähänkö hieno. ootteko tehneet huonekalutkin itse vai ostaneet?
siis ton sohvankin??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Huonekaluista harmaa lipasto, keittiön tuolit ja yläkerrassa olevat pikkutuolit on tiimarista. Muuten ollaan tehty itse.Alkuperäinen kirjoittaja .:vähänkö hieno. ootteko tehneet huonekalutkin itse vai ostaneet?
Itseasiassa mä oon tehnyt sen itse. Muissa kaikissa mies on autellut aika paljon. Siinä on pahvia sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis ton sohvankin??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Huonekaluista harmaa lipasto, keittiön tuolit ja yläkerrassa olevat pikkutuolit on tiimarista. Muuten ollaan tehty itse.Alkuperäinen kirjoittaja .:vähänkö hieno. ootteko tehneet huonekalutkin itse vai ostaneet?
sä oot tosi taitava . meidän tyttö on vasta 6 kk, mutta päätin nyt että tollanen sen täytyy joskus saada. paljon hienompi kuin kaupan nukkekodit tai barbitalot.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Itseasiassa mä oon tehnyt sen itse. Muissa kaikissa mies on autellut aika paljon. Siinä on pahvia sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja .:siis ton sohvankin??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Huonekaluista harmaa lipasto, keittiön tuolit ja yläkerrassa olevat pikkutuolit on tiimarista. Muuten ollaan tehty itse.Alkuperäinen kirjoittaja .:vähänkö hieno. ootteko tehneet huonekalutkin itse vai ostaneet?