Nyt tsempatkaa mua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla on ikää 28 ja elämäntilanteeni takia mulla on jo ikäkriisi. Olenko mä muidenki mielestä liian vanha laittamaan elämän uusiksi? Eli jättämään viimein mun miehen jonka kanssa asiat ei vaan toimi ja alkaa elämään omaa elämääni.

Onko tämän ikäisen enää mahdollista löytää joskus tulevaisuudessa uutta suhdetta? Perhe olisi toiveena kuitenkin :( mutta nykyisen miehen kanssa ei mahdollista. Olen tuhlannut aikaani tässä liitossa jo 6 vuotta ja nytpä kärsin sitten. Lapsia ei siis ole.

Ennemmin olen yksin sit ku tämän miehen kanssa mutta onhan se pitkä aika elää elämänsä yksin jos ei koskaan enää ketään tapaa. ja kun mulla ei siis nyt ole vielä mitään kiirettä uutta saada tilalle, haluan ensin elämäni järjestykseen.

Sekavaa tekstiä mutta viimein tein päätöksen että tämä on loppu. On vähän sekavat fiilikset.

Sä mitään vanha ole!Höpöhöpö. Hyvin ehdit aloittaa alusta paremman elämän. :) Vaikka kolmanteen kierrokseen vielä aikaa sitten eläkeiän kieppeillä,jos tarvitsee.. :) Tsemppiä!

No todellakin ehdit vielä vaikka mitä. Sitä paitsi jämähtäneeseen suhteeseen jämähtäminen ei ainakaan vie mitään elämänaluetta eteenpäin. Kohta on vaan oikeasti se ikäkriisi, ja lisäksi kaikkia muitakin kriisejä. Mitään uuttahan ei voi tulla jos sille ei ole tilaa.

Yhteistyössä