Nyt törmäsin sellaiseen huutismyyjään josta olen kuullut kerrottavan

Myi "pojan siistiä vaatepakettia", kunto tyydyttävä. Ei mittään muita mainintoja.
Paketti tuli 2 viikon päästä, vaatteet reikäisiä; purekeltuja hiharesoreita, housuissa puhkikävellyt resorit, hupparissa edessä reikä,vaaleansininen t-paita edestä isoilla keltaisilla tahroilla, yäk.
Kun laitoin viestiä, oli kommentti ettei hän vain mitään huomannut :headwall:
Maksun pyysi poikansa tilille, vaatteet tuli ruoka-avustuslaatikossa.
Viestin jälkeen annoin negaiivisen palautteen, kostonega tuli välittömästi.
Kuin joku viitsii :mad:
Hitto, voisin vaikka lahjoittaa ehjiä vaatteita sille myytäväksi, mutta huijaaminen ottaa aivoon.
 
pumpam
Ikävä juttu. Mites kyseisen myyjän muut palautteet? Ei varmaan ollut ainoa nega tuo sinulta tullut? Älä välitä kostonegasta. Itse katson aina perustelut myyjiltä, mistä syystä nega annettu.
 
"Niinpäniin"
Rasittavia nuo tuommoiset.

Mä purin just kaupat, koska tuote ei vastannut kuvausta kuntonsa puolesta. Myyjä oli mua kohtaan oikein joustava. Mutta tuote tuli heti uudestaan myyntiin samalla kuvauksella. Nyt mietin, mitä palautetta tuosta osaisi antaa.
 
Kuvat
Oliko vaatteista kuvia kohteessa? itse en kyllä osta yhtään vaatepakettia ilman kuvia. Kuvat ei huijaa. Itse myös kuvaan joka vaatteet todella tarkkaan kun laitan vaatepaketteja myyntiin. Itselle kävi kans kerran niin että ostin tytön 74cm pakettia niin iso osa vaatteista oli oikeasti 56-62cm ja en tehnyt niillä enää mitään ja kun reklamoin myyjälle niin hän totesi että olen ilkeä ja pikkumainen ihminen.
 
oli kuva, mutta vaatteet taiteltuina, ei siitä nähnyt hihoja ja lahkeita.
yksi huppari oli myös eri kokoa kuin ilmoitettu, mutta myyjä totesi että lapsi on kuitenkin käyttänyt niitä yhtä aikaa... just.
Ei ollut kuin muutama neutraali aiemmin, siksi hieman ihmettelinkin. Myyjä ilmoitti ettei ole nhnyt reikiä, joten tapaus käsitelty hänen puolestaan. Lähetin nyt kuvat hihoista, todellakin haluan purkaa kaupan, kun jätti nuo kertomatta kuvauksessa. Ei tuommoista roskaa kukaan ostaisi
 
vierasss
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;29912531:
Myi "pojan siistiä vaatepakettia", kunto tyydyttävä.
Paketti tuli 2 viikon päästä, vaatteet reikäisiä; purekeltuja hiharesoreita, housuissa puhkikävellyt resorit, hupparissa edessä reikä,vaaleansininen t-paita edestä isoilla keltaisilla tahroilla, yäk.
Jos on rahapula, niin se kait ajaa tuollasiin tapauksiin. Monilla ihmisille on sitäpaitsi eri käsitys sanasta siisti. Monet oikeasti elää kuin siat kotona.
 
vieras..
Itse laiton myyntiin näitä osaksi likaisia ja osassa reikää tms. vaatteita paketteihin. Kun omasta mielestäni niitä voi käyttää. Paketissa kyllä uudenveroistakin. Ja pyrin mainitsemaan kaikki viat niin tarkasti kuin vain näen. Kun ajattelen jonkun asuvan vaikka maatalossa ja lapsi juoksee päivät navetassa yms. niin pääasia kai on, että ne on puhtaat vaatteet niin, että ne on puhtaat vaikka onkin piintynyttä likaa. Meillä ei navettaa ole, mutta mökillä käytetään juurikin näitä vaatteita joiden tuhoutuminen enemmän ei haittaa. Samoin tuttavani käyttää. Paremmissa menoissa on sitten ne hyvät ja merkkivaatteet.
 
Owl
Oliko vaatteista kuvia kohteessa? itse en kyllä osta yhtään vaatepakettia ilman kuvia. Kuvat ei huijaa. Itse myös kuvaan joka vaatteet todella tarkkaan kun laitan vaatepaketteja myyntiin. Itselle kävi kans kerran niin että ostin tytön 74cm pakettia niin iso osa vaatteista oli oikeasti 56-62cm ja en tehnyt niillä enää mitään ja kun reklamoin myyjälle niin hän totesi että olen ilkeä ja pikkumainen ihminen.
Itseasiassa joko kuvat huijaavat tai sitten vaatteita käytetään kuvan jälkeen.
Kuvassa nimittäin oli siisti, puhdas keltainen huppari.
Sain likaisen monilla laikuilla olevan hupparin ja muutamilla veritahroilla höystettynä.
Onneksi sain rahat takaisin postimaksua myöten, mutta siihen loppui tilailu ja kyllä, tuote meni uudelleen myyntiin.
Siinä oli muistaakseni myös pari pientä reikää.
 
Itse laiton myyntiin näitä osaksi likaisia ja osassa reikää tms. vaatteita paketteihin. Kun omasta mielestäni niitä voi käyttää. Paketissa kyllä uudenveroistakin. Ja pyrin mainitsemaan kaikki viat niin tarkasti kuin vain näen. Kun ajattelen jonkun asuvan vaikka maatalossa ja lapsi juoksee päivät navetassa yms. niin pääasia kai on, että ne on puhtaat vaatteet niin, että ne on puhtaat vaikka onkin piintynyttä likaa. Meillä ei navettaa ole, mutta mökillä käytetään juurikin näitä vaatteita joiden tuhoutuminen enemmän ei haittaa. Samoin tuttavani käyttää. Paremmissa menoissa on sitten ne hyvät ja merkkivaatteet.
Tuossa onkin se ero,että kuvailet nämä puutteet.
Jos tuo minulle myynyt olisi kertonut noista rei `istä, en olisi pakettiin huutoa tehnyt (kuten ei varmasti kukaan muukaan.
 
Sama kirpputorilla
Onhan tuo tahallaan harhaanjohtamista.

Itsekin olen myynyt käyttökelpoisia, mutta kuluneita ja tahraisia vaatteita. Mutta tilanne on sellainen, että olen itse kirpputorilla myymässä ja vaatteiden hinta on 5 senttiä kappale. Juurikin tilanteisiin, kuten mökillä remuaminen tai syömään opetteleva lapsi jonka vaatteet koko ajan likaiset. Tuolloin ei niin haittaa, vaikka uusia tahroja tulee.

Käsittämätöntä on, että osa tulee tosi innoissaan koluamaan laatikkoa ja sitten pettyneinä kysyvät eikös täällä ole merkkivaatteita tai eikös nämä olekkaan mitään melkein käyttämättömiä vaatteita. Ihan kuin se 5 sentin hinta ei kertoisi, että kenties kyseessä vähän huonommat yksilöt.
 

Yhteistyössä