Nyt tiedän mikä olisi teko jolla lakkaisin rakastamasta lasta enkä hyväksyisi häntä enää

  • Viestiketjun aloittaja hyi että
  • Ensimmäinen viesti
Voisiko sitä sitten vaan lopettaa rakkautta? Hmm..
Tuollainen olisi kyllä ihan hirveää ja niin vaikeaa olisi hyväksyä ja ymmärtää että oma lapsi tekesi tuollaista.
Mutta ei sitä normaali nuori tuollaista varmasti teekkään. mikä tuohonkin on sitten ajanut. En tunne tuota juttua ollenkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mä en edes haluais miettiä mikä olis sellainen teko että lakkaisin rakastamasta lastani.
Minä ymmärsin tuosta jutusta kuullessani. Se olisi se, että tekisi toiselle lapselleni jotain noin käsittämättömän kauheaa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mä en edes haluais miettiä mikä olis sellainen teko että lakkaisin rakastamasta lastani.
Minä ymmärsin tuosta jutusta kuullessani. Se olisi se, että tekisi toiselle lapselleni jotain noin käsittämättömän kauheaa.
Oletko sitä mieltä että voisit vain hylätä lapsesi tuntematta vastuuta hänen tekosistaan, tai miettimättä että ehkä kasvatuksellakin joku osuus lapsen teoista.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mä en edes haluais miettiä mikä olis sellainen teko että lakkaisin rakastamasta lastani.
Minä ymmärsin tuosta jutusta kuullessani. Se olisi se, että tekisi toiselle lapselleni jotain noin käsittämättömän kauheaa.
Oletko sitä mieltä että voisit vain hylätä lapsesi tuntematta vastuuta hänen tekosistaan, tai miettimättä että ehkä kasvatuksellakin joku osuus lapsen teoista.
Tai ottaa vanhempana vastuuta lapsen kanssa hänen tekosistaan. Kyseessä kuitenkin lapsi joka viime kädessä vanhempiensa vastuulla, eikä aikuinen joka itse vastuussa tekemisistään.
 
Mä olisin paljon järkyttyneempi, jos mun lapsesta paljastusi pedofiili, joka aikuisena raiskaisi ja kiduttaisi pieniä alle vuoden vanhoja vauvoja. Tässä tilanteessa vois olla, että mun suhde lapseeni todellakin katkeaisi.

15-vuotias on kuitenkin vielä tosi lapsi, se ei ehkä käsitä kaikkea samalla lailla kuin 30-vuotias.
 
Ite ainakin järkyttyisin enemmän jos lapsestani tulisi insesti isä joka pitäisi tytärtään 24 vuotta vankeudessa ja heille tulisi monia yhteisiä lapsia.
Myös tuo pedofiilia pientä lasta kohtaa saisi äidinrakkauden järkkymään...
 

Yhteistyössä