T
Turkilmas
Vieras
Mä kun olen täälläkin stressannut ettei olla mitään hankintoja tehty ja että se on vähän hankalaa täältä sängyn pohjalta. Ja nyt on vielä vähän tiukkaakin kun mulle ei oo tullut mistään rahaa ja muuta.
No heti herättyäni oli kaverilta tullut viesti että on asiaa. Soitin hänelle ja ette usko...!!!
Hän kysyi että halutaanko mm. pinnasänky ja sitteri lainaksi. Kun heillä on tilan puutetta ja johonkin pitäis tavaraa saada. Nyt lupasi tyhjentää varaston ja pakkaavat autoonsa tavarat (ei ees tiennyt tarkaksi että mitä siellä on) ja kiikuttavat ne sitten tänne!!!!
Aika uskomaton flaksi
! Ja kivoista yhdistelmistä tein eilen huudon, eli ehkä meillä on kohta vaunutkin, jipii!!!!!!!!!!!!
No heti herättyäni oli kaverilta tullut viesti että on asiaa. Soitin hänelle ja ette usko...!!!
Hän kysyi että halutaanko mm. pinnasänky ja sitteri lainaksi. Kun heillä on tilan puutetta ja johonkin pitäis tavaraa saada. Nyt lupasi tyhjentää varaston ja pakkaavat autoonsa tavarat (ei ees tiennyt tarkaksi että mitä siellä on) ja kiikuttavat ne sitten tänne!!!!
Aika uskomaton flaksi