weardo
Milanna: Kysyt mielipiteitä, ja kun saat asiallisiakin vastauksia, jos ne ovat eri kuin sinun omiasi, annat todella rumaa tekstiä takaisin, miksi? Ei kai oikeasti kukaan usko, että jokaikinen joka sinulle vastaa, etenkin juuri ne toista mielipidettä olevat, ole sinua vastaan? Varmasti saat suuren osan epäasiallisia vastauksia, joihin varmaan aikuinen, fiksu ihminen jättää vastaamatta. Toiset oikeasti antavat sulle ihan hyviä neuvoja ja vinkkejä, ja koska olet jo kuullut toisaalta muuta tai nämä neuvot ovat suomalaisen antamia, niin ne ovat sinua vastaan omasta mielestäsi, miksi sitten kysyt niitä? Ei monikaan halua sinulle yhtään mitään pahaa, vaan yrittää auttaa sinua vilpittömästi, ikävä kyllä et ilmeisesti osaa lukea tekstinsisältöä tällöin oikein.
Mitä tulee tuohon koira asiaan, se että koira itsessään voi nyt hyvin ja on hyvissä oloissa on todella hieno asia, ikävä kyllä tuolla maassa esiintyy hyvinkin paljon pentutehtailua, josta ostaja on tietämätön, se että sinua kehotetaan ottamaan pennun taustoista ja sen elinolo suhteista selvää ennen tuota eläinkauppa aikaa, ei varmasti ole paha asia. Kukin saa tuoda koiransa mistä haluaa, mutta kukaan ei halua varmastikkaan tukea moista toimintaa. Ja kyllä, minä tunnen samaisesta maasta ihan asiallisen koiran kasvattajan, joka itsekkin kertonut minulle näistä pentutehtaista, joten niitä on olemassa, toki toivon että pentusi on asialliselta kasvattajalta, ja vaikkei olisi, niin se ei meidän kenenkään elämään kylläkään vaikuta, ja se on oma päätöksesi.
Mitä tulee tuohon koira asiaan, se että koira itsessään voi nyt hyvin ja on hyvissä oloissa on todella hieno asia, ikävä kyllä tuolla maassa esiintyy hyvinkin paljon pentutehtailua, josta ostaja on tietämätön, se että sinua kehotetaan ottamaan pennun taustoista ja sen elinolo suhteista selvää ennen tuota eläinkauppa aikaa, ei varmasti ole paha asia. Kukin saa tuoda koiransa mistä haluaa, mutta kukaan ei halua varmastikkaan tukea moista toimintaa. Ja kyllä, minä tunnen samaisesta maasta ihan asiallisen koiran kasvattajan, joka itsekkin kertonut minulle näistä pentutehtaista, joten niitä on olemassa, toki toivon että pentusi on asialliselta kasvattajalta, ja vaikkei olisi, niin se ei meidän kenenkään elämään kylläkään vaikuta, ja se on oma päätöksesi.